تویوتا C-HR مدل 2020

تویوتا C-HR مدل 2020 فیس لیفت با به‌روزرسانی‌های جزئی معرفی شد

تویوتا C-HR مدل 2020 فیس لیفت معرفی شد. این کراس اوور ساپ کاپکت تویوتا نسبت به قبل از تغییرات ظاهری و فنی جزئی بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت ژاپنی تویوتا برای مدل 2020 تویوتا C-HR فیس لیفتی را در نظر گرفته که دارای تغییرات جزئی است. این کراس اوور ساب کامپکت در نسخه هیبریدی قوی‌تر در کنار طراحی و تکنولوژی جدید عرضه خواهد شد. در نمای جلویی این خودرو ورودی هوای بزرگ که درون سپر قرار دارد با تغییراتی همراه بوده و حالا شاهد طرحی به شکل لانه‌زنبور هستیم. در درون دریچه‌های جانبی سپر نیز چراغ‌های مه شکن قرار گرفته و لبه پایینی سپر جدید خودرو نیز با رنگ بدنه ست شده است. همچنین چراغ‌های جلو با فناوری LED به‌روز شده و طراحان برای آن دی‌لایت‌های LED در نظر گرفته‌اند. در حال حاضر کلیه تیپ‌های تویوتا C-HR مدل 2020 به صورت استاندارد از چراغ‌های LED بهره می‌برند.

مشخصات تویوتا C-HR مدل 2020 فیس لیفت

تویوتا C-HR مدل 2020

چراغ‌های LED در عقب خودرو هم مشاهده می‌شود که حالا با یک اسپویلر مشکی براق به یکدیگر متصل هستند. تیپ LE این خودرو از رینگ‌های 17 اینچی ویژه‌ای بهره می‌برد و تیپ لیمیتد نیز دارای رینگ‌های 18 اینچی است. مشتریان در مدل 2020 دو رنگ ظاهری جدید شامل قرمز سوپرسونیک و نارنجی داغ را می‌توانند برای تویوتا C-HR مدل 2020 سفارش دهند. هرچند این دو فقط با سقف مشکی قابل انتخاب هستند، اما برای نخستین بار سقف نقره‌ای در کنار رنگ سفید صدفی بدنه نیز قابل سفارش است. در مدل 2020 این کراس اوور ساب کامپکت رنگ سقف سفید حذف شده است.

تویوتا C-HR مدل 2020

تویوتا برای مدل جدید کراس اوور خود در کابین نیز به‌روزرسانی‌هایی را در نظر گرفته است که از مهم‌ترین آن می‌توان به سیستم اطلاعاتی سرگرمی جدید اشاره کرد که مدل قبلی این سیستم فقط از اپل کارپلی برخوردار بود، اما سیستم جدید از اندروید اتو و آمازون الکسا نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین این سیستم دارای ویژگی به‌روزرسانی به واسطه اینترنت بهره می‌برد. تویوتا C-HR مدل 2020 به صورت استاندارد از یک رو سقفی خاکستری جدید نیز بهره می‌برد که بر اساس اعلام طراحان باعث افزایش جذابیت کابین شده است. مشتریان برای این خودرو می‌توانند صندلی‌های چرمی مشکی رنگ را نیز سفارش دهند.

تویوتا C-HR مدل 2020

تویوتا C-HR مدل 2020 از لحاظ قوای محرکه در بازار آمریکا با تغییراتی همراه نبوده و تویوتا برای این شاسی بلند همان موتور 2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی را در نظر گرفته است که می‌تواند قدرتی معادل 144 اسب بخار را ارائه دهد، اما برای بازار اروپا علاوه بر مدل هیبریدی 1.8 لیتری با قدرت 122 اسب بخار، یک مدل هیبریدی جدید با موتور 2 لیتری با قدرت 184 اسب بخار نیز ارائه خواهد شد. بر اساس اعلام تویوتا، مدل هیبریدی جدید میزان راندمان پرفورمنس رانندگی را افزایش خواهد داد. مدل هیبریدی 2 لیتری از یک سیستم تعلیق جدید نیز بهره می‌برد که باعث افزایش راحت سواری و هندلینگ خودرو می‌شود. هر دو مدل هیبریدی تویوتا C-HR مدل 2020 با تنظیم ESP مجدد مواجه شدند تا احساس فرمان افزایش یابد.

تویوتا C-HR مدل 2020

مدل هیبریدی خودرو تویوتا C-HR مدل 2020 به ازای هر کیلومتر فقط 118 گرم دی‌اکسید کربن تولید می‌کند که این مقدار برای نسخه 1.8 لیتری 109 گرم اعلام شده است. با توجه به اینکه شرکت تویوتا برای این خودرو پیشرانه دیگری را اعلام نکرده است، به احتمال زیاد دیگر موتور 1.2 لیتری بنزینی توربو شارژ با قدرت 116 اسب بخار دیگر برای این مدل ارائه نخواهد شد. این موضوع عجیب به نظر نمی‌رسد، چراکه حدودا 80 درصد خریداران بازارهای اروپایی، این کراس اوور را فقط در مدل هیبریدی خریداری کردند.

تویوتا C-HR مدل 2020

مدل 2020 C-HR فیس لیفت در بازار اروپا در تیپ پایه آیکون با قیمت شروع 25 هزار و 625 پوند به مشتریان عرضه خواهد شد. قیمت تیپ لیمیتد در بازار آمریکا از 26 هزار و 350 دلار شروع خواهد شد که حاکی از افزایش اندک 150 دلاری نسبت به گذشته است. این خودرو از اواخر ماه اکتبر سال 2019 در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*