نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2

انتشار نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 رسما تایید شد

پس شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیار، راک‌استار نهایتا انتشار نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 را رسما تایید کرد تا داستان تکراری انتشار دیر هنگام بازی‌های این شرکت برای پی سی ادامه پیدا کند.

بر اساس اطلاعیه رسمی راک‌استار در 14 آبان (5 نوامبر) نسخه پی سی Red Dead Redemption 2 روانه بازار خواهد شد و از چند روز دیگر می‌توانید این اثر را از فروشگاه Rockstar پیش‌خرید کنید. این بازی مدتی به صورت انحصاری در فروشگاه اپیک قرار خواهد گرفت و در ادامه به سایر فروشگاه‌ها راه می‌یابد و از آذر/دی نیز در استیم منتشر می‌شود.

مزایای پیش‌خرید نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2

افرادی که از 17 تا 30 مهر ماه این بازی را پیش‌خرید کنند می‌توانند به انتخاب خودشان دو تا از بازی‌های زیر را به رایگان دریافت کنند.

  • Grand Theft Auto III
  • Grand Theft Auto: Vice City
  • Grand Theft Auto: San Andreas
  • Bully: Scholarship Edition
  • L.A. Noire: The Complete Edition
  • Max Payne 3: The Complete Edition

داستان بازی رد دد ریدمپشن 2 در سال 1899 رقم می‌خورد و ماجراهای یکی از آخرین گروه‌های بازمانده از غرب وحشی که گروه «پسران داچ» نام دارد را روایت می‌کند. رهبر گروه داچ ون در لیند است و بازیکن در نقش دست راست او، یعنی آرتور مورگان قرار می‌گیرد و اتفاقات بازی قبل از Red Dead Redemption روایت می‌شود.

نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2

هنوز خبری از عرضه نسخه قبلی این سری، یعنی رد دد ریدمپشن برای پی سی نیست، اما احتمال انتشار نسخه بازسازی شده آن بر روی این پلتفرم وجود دارد. طی سال‌های اخیر راک استار همواره در ابتدا بازی‌های خود را برای کنسول‌ها منتشر کرده و بعد از تاخیری چند ماهه آثارش را به پی سی آورده که تا حدودی باعث دلخوری برخی پی سی بازان شده است، اما به واسطه بازخوردهای بسیار مثبت بازی‌های Rockstar از نظر منتقدین و بازیکنان و جوی که پیرامون این استودیو وجود دارد، همیشه فروش بازی‌های آن‌ها بر روی پی سی قابل توجه بوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه کیفیتی داره
    به این میگن بازی