تصویری از ایرپادز 3 اپل

تصویری از ایرپادز 3 اپل مجهز به نویزکنسلینگ به بیرون درز کرد

تصویری از سومین نسل هدفون بیسیم اپل، ایرپادز 3 به بیرون درز پیدا کرد. این تصویر به حضور قابلیت نویزکنسلینگ در Airpods 3 اشاره دارد.

اپل همیشه مشغول کار روی ساخت یک دیوایس جدید است و به لطف افشاگری‌های انجام شده به نظر می‌رسد این کمپانی در حال کار روی نسل آینده‌ی هدفون بیسیم ایرپادز است.

دومین نسل ایرپادز در ماه مارس گذشته معترفی شد. این دیوایس که ایرپادز 2 نام داشت، از تراشه‌ی جدیدی بهره می‌برد، قادر به کنترل فرمان صوتی Hey Siri است، 50 درصد مدت زمان بیشتری را به ارمغان می‌آورد و یک قاب شارژ بیسیم را نیز به همراه خود می‌بیند. حال نسل جدید آن که ایرپادز 3 نام خواهد داشت، علاوه بر همه‌ی این قابلیت‌ها از فناوری نویز کنسلینگ نیز بهره‌مند خواهد بود.

لوگو ایرپادز 3 در کدهای آی او اس 13.2

تصویری از ایرپادز 3 اپل

در آی او اس 13.2 نیم نگاهی به طراحی این نسل از هدفون بیسیم اپل شده است. در قطعه کدهای این نسخه‌ی آزمایشی از پلتفرم موبایلی اپل، آیکونی از یک ایرباد بیسیم نمایان است که می‌تواند مربوط به Airpods 3 باشد. این لوگو که در یک پس زمینه‌ای خاکستری قرار دارد، نشان می‌دهد که دو گوشی جدید به این ایرباد وصل شده تا آسوده‌تر در گوش کاربر جای بگیرد. دو نسل کنونی، در استفاده‌ی طولانی مدت خسته‌کننده هستند و البته اجازه‌ی ورود نویز را نیز به گوش شما می‌دهند.

تصویری از ایرپادز 3 اپل

اما این گوشی‌های جدید نشان می‌دهند که نسل جدید Airpods اپل می‌تواند از ورود نویز جلوگیری کند. در قطعه کدهای آی او اس 13.2 همچنین به یک گزینه‌ی جدید به نام “Focus Mode” یا «حالت تمرکز» نیز اشاره شده است که می‌توانید آن را فعال یا غیرفعال کنید. آیا این حالت، مربوط به Noise Cancelling ایرپادز است؟

اما اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتری از این هدفون هستید، خبر خوب اینکه یک افشاگر تصویری از آن البته بدون گوشی‌های جدیدش را منتشر کرده که دیدن آن خالی از لطف نیست. احتمالا اپل این گجت را در رویداد ماه اکتبر خود معرفی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ظاهرش که ساده تر شده و منحنی تر
    ولی فک کنم قبلیا بهتر بودن

  2. واو من عاشق این هندزفریه بی سیمه اپل شدم