گوشی مجهز به دوربین پاپ آپ موتورولا

اولین تصاویر گوشی مجهز به دوربین پاپ آپ موتورولا به بیرون درز کرد

اولین تصاویر گوشی مجهز به دوربین پاپ آپ موتورولا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. این تصاویر، یک گوشی تمام صفحه با قابلیت‌هایی جالب توجه را به رخ می‌کشند.

موتورولا، برند زیر مجموعه‌ی لنوو هم اکنون گوشی‌هایی با حفره روی نمایشگر و بریدگی آبشاری را روانه‌ی بازار کرده است و حالا به نظر می‌رسد در حال آزمایش طراحی یک گوشی با دوربین پاپ آپ است. ما ابتدا عکسی از یک گوشی موتورولا با یک دوربین پاپ آپ در سمت راست نمایشگر را می بینیم؛ هرچند تصویر کامل و واضحی از این گوشی گمنام در دست نیست.

گوشی مجهز به دوربین پاپ آپ موتورولا

از آنجایی که این تصاویر در صفحات اجتماعی آمریکای لاتین موتورولا منتشر شده، پس می‌توانیم آن‌ها را واقعی بدانیم.

گوشی مجهز به دوربین پاپ آپ موتورولا

به نظر می‌رسد این تصاویر می‌تواند مربوط به یکی از گوشی‌های خانواده موتورولا وان یا سری موتو جی باشد. ضمنا حاشیه‌های نه چندان ضخیمی در اطراف نمایشگر قرار دارد و فقط چانه‌ی زیر نمایشگر است که ضخیم به نظر می‌رسد.

گوشی مجهز به دوربین پاپ آپ موتورولا

در پشت، یک ماژول دوربین دوگانه و لوگوی برند موتو را می‌توان یافت که دور آن یک نوار نورانی برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها قرار گرفته است. بعید به نظر می‌رسد زیر لوگوی این شرکت اسکنر اثر انگشت قرار گرفته باشد؛ بنابراین باید انتظار داشت این اسکنر در زیر نمایشگر گوشی رفته باشد.

در حال حاضر باید به همین اطلاعات در مورد گوشی مجهز به دوربین پاپ آپ موتورولا اکتفا کنیم. با این حال دیر یا زود، موتورولا از این دیوایس جدید پرده برداری خواهد کرد و بیشتر با آن آشنا می‌شویم.