نمایشگاه دائمی حمایت از تولید داخل

نمایشگاه دائمی حمایت از تولید داخل همراه اول افتتاح شد

نمایشگاه دائمی حمایت از تولید داخل همراه اول از امروز شنبه 13 مهر 98 با حضور دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران به صورت رسمی فعالیت خود را شروع کرد.

امروز شنبه 13 مهر 98 نمایشگاه دائمی حمایت از تولید داخل همراه اول با حضور فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیئت‌مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران در برج همراه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت همراه اول به عنوان بزرگ‌ترین حامی شرکت‌های تولیدکننده داخلی و ارائه‌دهندگان محصولات بومی، این رویداد دائمی را برای حمایت از تولید داخل را با هدف اجرای سیاست‌های تبیین شده در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار کرده است.

جزئیات نمایشگاه نمایشگاه دائمی حمایت از تولید داخل

در این نمایشگاه در کنار تجهیزات Passive شبکه که شرایط تولید آن در کشور فراهم شده است، محصولات و خدمات مورد نیاز بخش‌های فنی شبکه نیز ارائه می‌شود. از این رو تامین‌کنندگان تجهیزات و محصولات و راه‌کارهای مخابراتی می‌توانند در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و محصولات خود را معرفی کنند. همچنین برای آنها شرایط انجام مذاکرات فنی و معرفی خود نیز فراهم خواهد شد. راه‌اندازی این نمایشگاه در راستای آسان‌تر کردن تعاملات با تولیدکنندگان، افزایش شفافیت‌ها، آماده‌سازی محیط رقابتی و حمایت از شرکت‌های نوپا در کنار شرکت‌های با سابقه انجام شده است. لازم به ذکر است که شرکت همراه اول در سال‌های گذشته علاوه بر پایبندی کامل به مصوبه 163 کمیسیون تنظیم مقررات در استفاده حداکثری از منابع و مهارت‌های ایرانی نیز رتبه برتر را از آن خود کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خوب این یعنی چی