ساخت فیلم توسط کارگردان فیلم جنگ ستارگان

تماشا کنید: کارگردان فیلم جنگ ستارگان با آیفون 11 پرو یک فیلم کوتاه ساخت

کارگردان فیلم جنگ ستارگان (Star Wars: The Last Jedi and Knives Out) آقای ریان جانسون (Rian Johnson) به تازگی با استفاده از دوربین آیفون 11 پرو یک فیلم کوتاه ساخته است.

توانایی دوربین گوشی‌های آیفون در زمینه فیلم برداری بر هیچکس پوشیده نیست. تا امروز با استفاده از آن‌ها فیلم‌های کوتاه و بلند متعددی ساخته شده است. پشت برخی از این فیلم‌ها، بزرگترین و شناخته‌ شده‌ترین کارگردان‌ها و فیلم‌سازان دنیا بوده‌اند. به این مجموعه افتخارات باید ساخت یک فیلم کوتاه با استفاده از دوربین آیفون 11 پرو به دست کارگردان فیلم جنگ ستارگان را نیز اضافه کرد. در ادامه ویدیوی ساخته شده به دست آقای ریان جانسون را مشاهده می‌کنید.

فیلم کارگردان فیلم جنگ ستارگان با آیفون 11 پرو

به عقیده ریان جانسون، اندازه دوربین فاکتور مهمی نیست و تمرکز فیلم‌ساز باید روی تکنولوژی مورد استفاده در سنسور دوربین قرار داشته باشد.

سال گذشته، استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) فیلم Unsane را به طور کامل با استفاده از یک دستگاه آیفون 7 پلاس ساخت. برخلاف بیشتر ویدیوهای گرفته شده با استفاده از گوشی‌های هوشمند، این محصول روی پرده رفت و توانست در مجموع به فروش 14.2 میلیون دلاری در سراسر دنیا دست پیدا کند!

آقای ریان جانسون تنها کارگردانی نیست که اخیرا اقدام به ساخت یک فیلم کوتاه با استفاده از آیفون 11 پرو کرده است. جرج نلفی نیز به تازگی به چنین کاری دست زده است. به عقیده وی، فیلم برداری با استفاده از یک گوشی هوشمند تجربه بسیاری جالبی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. جالب بود ولی با هر گوشیی میشه این فیامو گرفت

  2. هر کار و تبلیغی که بکنن،وزغ سیاه زشت زیر نوت 10 و هواوی پی سی پرو هست و بس

  3. ایفون11گوشیه خوبیه ولی زشته

  4. فک کردم
    نسخه بعدی فیلم محبوب و پرستاره و پر مخاطب (جنگ ستارگان ) رو با اپل 11 ساختن !
    واقعا راس میگن
    تبلیغات پرچم خدا هم میاره پایین ….
    😉