گوشی ایسوس ROG Phone 2

تست مقاومت گوشی ایسوس ROG Phone 2 در برابر خط و خش و آسیب‌های دیگر

در این مطلب می‌توانید ویدیوی تست مقاومت گوشی ایسوس Rog Phone 2 را مشاهده کنید تا ببینید گوشی گیمینگ ایسوس چقدر در برابر خط و خش و آسیب‌های دیگر مقاوم است.

چند ماه پیش، شرکت ایسوس که با عرضه محصولات گیمینگ تحت برند ROG یا Republic of Game شناخته شده است، گوشی مخصوص بازی روگ فون 2 را با نمایشگر 120 هرتزی، تراشه اسنپدراگون 855 پلاس و لوازم جانبی منحصربه‌فرد معرفی و عرضه کرد. نمایشگر 6.59 اینچی امولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل، پردازنده 8 هسته‌ای، 12 گیگابایت رم، 256 یا 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین دوگانه 48 + 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، باتری 6 هزار میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 30 واتی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای، اسپیکرهای استریو، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و سیستم خنک‌کننده قوی از دیگر ویژگی‌های Rog Phone 2 هستند.

گوشی ایسوس ROG Phone 2 طراحی جذاب و خاصی دارد. نمایشگر گوشی به وسیله شیشه گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود و به همین دلیل مقاومت خوبی در برابر خط و خش دارد. بدنه پشتی دستگاه نیز از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده و نورپردازی RGB Light در این بخش دیده می‌شود. در این مطلب قصد داریم مقاومت ایسوس روگ فون 2 را در برابر خط و خش، شعله آتش و خمیدگی بسنجیم. همانطور که انتظار داشتیم، شیشه نمایشگر گوشی از سطح 6 به بعد خط و خش‌ها را نشان داد و صفحه نمایش گوشی در برابر حرارت نیز توانست 30 ثانیه زیر شعله فندک دوام بیاورد. این گوشی در برابر خمیدگی، کمی به مشکل خورد اما در مجموع عملکرد بدی نداشت.

در ادامه می‌توانید تست مقاومت گوشی ایسوس ROG Phone 2 را در گجت تی وی مشاهده کنید:

ویدیوی تست مقاومت گوشی ایسوس ROG Phone 2