گوشی اوپو رینو Ace

گوشی اوپو رینو Ace در عکس‌هایی جاسوسی دیده شد؛ تایید دوربین چهارگانه پشتی

عکس‌های جاسوسی گوشی اوپو رینو Ace به بیرون درز پیدا کرد. این تصاویر می‌توانند تجهیز گوشی اوپو رینو ایس به دوربین چهارگانه پشتی و نمایشگر ناچ اسکرین را تایید کنند.

گوشی هوشمند بعدی خانواده اوپو رینو٬ رینو ایس نام خواهد داشت که ظاهرا پنجشنبه 18 مهر ماه معرفی و روانه‌ی بازار می‌شود. هرچند تا چند روز دیگر برای ملاقات از نزدیک با این گوشی باید منتظر بمانید٬ ولی ما هم اکنون هم همه چیز را در مورد این دیوایس می‌دانیم. علاوه بر این٬ تصاویری جاسوسی از گوشی اوپو رینو Ace نیز منتشر شد تا با ظاهر گوشی آینده‌ی اوپو نیز ناآشنا نباشیم.

گوشی اوپو رینو Ace

اخیرا افشاگری‌های مختلف و اسناد منتشر شده در سایت تنا به قابلیت‌های کلیدی این گوشی اشاره کرده‌اند. ما حالا می‌دانیم این دیوایس دارای ابعاد 161.0 در 75.7 در 8.7 میلی‌متری و وزن 200 گرمی است و در سه رنگ آبی٬ سبز و بنفش عرضه می‌شود. کنار هم گذاشتن تمام این اطلاعات به ما نشان می‌دهد که اوپو٬ گوشی Ace را مختص مشتریان جوان طراحی کرده است.

گوشی اوپو رینو Ace

مشخصات فنی گوشی اوپو رینو Ace

یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع AMOLED با وضوح 2400×1080 پیکسل روی قاب جلویی این گوشی قرار دارد. اگر علاقه‌ی زیادی به بازی‌ها دارید٬ خبر خوب اینکه نرخ رفرش این نمایشگر نیز 90 هرتز است تا بازی‌ها روان و عالی روی گوشی اجرا شوند. روی قاب پشتی٬ دوربین چهارگانه‌ای شامل سنسورهای 48 + 13 + 8 + 2 مگاپیکسل و در حفره‌ی بالای نمایشگر نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد. و اما در قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس با همراهی رم 12 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی فعالیت می‌کند.

گوشی اوپو رینو Ace

تصاویر منتشر شده از این گوشی به یک نمایشگر دارای ناچ قطره‌ای و دوربین چهارگانه‌ی پشتی که سنسورهای آن به صورت عمودی در وسط قاب قرار گرفته‌اند اشاره دارد. این تصاویر مربوط به نسخه‌ی گرادیان آبی گوشی اوپو رینو ایس است.

گوشی اوپو رینو Ace

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. الان دیگه همه گوشیا پشتشون ۴ تا دوربین هست چندان هم کارایی ندارن