بازار گوشی های گران قیمت

مدیرعامل جدید HTC: ما به بازار گوشی های گران قیمت باز می‌گردیم

مدیرعامل جدید HTC آقای Yves Maitres در مصاحبه‌ای تازه از پی بردن این شرکت به اشتباهات خود سخن گفته و ادعا کرده است که آن‌ها به بازار گوشی های گران قیمت باز خواهند گشت.

شاید برای شما هم جای تعجب داشته باشد که HTC به عنوان شرکتی که نخستین گوشی اندرویدی را روانه‌ی بازار کرد٬ حالا هیچ جایی در نمودارها و تحلیل‌های بازار موبایل جهان ندارد. این گوشی‌ساز مدت‌هاست که دچار مشکلاتی شده و طبق پیش‌بینی‌ها به زودی در بین برندهای مطرح گوشی‌ساز دیگر جایی نخواهد داشت. با این حال ماه گذشته٬ Yves Maitres به عنوان مدیر اجرایی سابق شرکت Orange در راس هرم مدیریتی این شرکت تایوانی قرار گرفت تا بتواند وضعیت فعلی را بهبود ببخشد. وی در نخستین مصاحبه‌ی خود به بازگشت این برند به بازار گوشی های گران قیمت اشاره کرده است.

بازار گوشی های گران قیمت اچ تی سی

به گفته‌ی این مدیر اجرایی٬ اشتباه اچ تی سی متوقف کردن نوآوری در فضای گوشی های هوشمند به خاطر سرمایه‌گذاری در ساخت پلتفرم واقعیت مجازی XR خود بوده است. با این حال به اعتقاد خیلی از کارشناسان٬ اچ تی سی نوآوری‌های خود را قبل از آن هم متوقف کرده بود. این مهم است که رئیس جدید رها کردن بخش موبایل توسط این شرکت تایوانی را تایید کرده است.

هرچند این پنجمین سه ماهه‌ی متفاولی است که اچ تی سی متضرر می‌شود و حتی بخش قابل توجهی از نیروی کار خودش را نیز از دست داده است٬ اما همچنان حاضر به ترک بازار تلفن‌های هوشمند نیست. این شرکت همچنین بخش بزرگی از تجارت موبایل خودش را به گوگل فروخته است که این امر باعث ناتوانی آن‌ها در این عرصه شده است.

بازار گوشی های گران قیمت آماده‌ی پذیرایی از HTC

اما حالا رئیس جدید آن‌ها می‌گوید که اچ تی سی می‌خواهد مجددا به بازار گوشی های گران قیمت بازگردد. تمرکز اصلی این شرکت طی ماه‌های گذشته روی گوشی‌های میان‌رده بود که به گفته‌ی کارشناسان باعث زنده نگه داشتن نام این برند شده است. ولی حالا آن‌ها می‌خواهند از تحریم‌های اعمال شده روی هواوی نهایت استفاده را کرده و به این بخش مهم بازار موبایل جهان بازگردند.

با تمام این تصاویر٬ این‌ها همش حرف است؛ چیزی که اچ تی سی ثابت کرده در آن قوی است٬ اما در محقق کردن آن عملا چیزی جز ناکامی را به دست نمی‌آورد. Maitres نه تنها باید تعهد قوی‌تری را نسبت به بازار تلفن‌های هوشمند پریمیوم نشان دهد٬ بلکه نوآوری واقعی را به اثبات برساند تا نام HTC در سه ماهه‌های آینده شنیده شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. گران قیمت ؟ منظور ؟ یعنی توش پوچ ، بیرونش سیب گاز زده ؟😕
    بهتره بگن
    باز گشت htc به دوران اوج تولید پتنت و نوع اوری در عرصه تکنولوژی ،
    وعلا
    شیاعومی
    هم پیشرفتس
    هم ارزون
    حالا گران قیمت فازش الکیه

  2. امیدوارم باز گشت خوبی داشته باشن شروعش با یک نمایشگر امولد حرفه ای امکان پذیره