آپدیت نسخه 7 پلی استیشن 4

آپدیت نسخه 7 پلی استیشن 4 منتشر شد؛ ارائه‌ی Android Remote Play برای همه

آپدیت نسخه 7 پلی استیشن 4 (Sony PlayStation 4 v7.0) منتشر شد. این نسخه، استفاده از اپلیکیشن Remote Play روی تمام گوشی‌ها و دستگاه‌ها را به ارمغان می‌آورد.

سونی آپدیت جدیدی را برای کنسول بازی پلی استیشن 4 خود عرضه کرد و همانطور که پیشتر در موردش صحبت کرده بود٬ بخش Party این سیستم با پیشرفت خوبی همراه شده است. شما حالا می‌توانید به جای 8 نفر٬ دورهمی‌های مجازی 16 نفره با دیگر گیمرها داشته باشید. فراتر از آن٬ سونی قابلیت اتصال به شبکه و کیفیت صوتی کنسول بازی خود را ارتقاء بخشیده است٬ در حالی که قابلیت رونویسی جدید برای چت‌ها نیز وجود دارد. این قابلیت تمام چت‌های شما در Party را به نوشته تبدیل می‌کند٬ در حالی که نوشته به وسیله‌ی اپلیکیشن PS4 Second Screen روی گوشی شما٬ توسط یک ربات خوانده می‌شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید آپدیت نسخه 7 پلی استیشن 4 ٬ اجازه‌ی اجرای Remote Play روی تمام گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی مجهز به نسخه‌ی 5 اندروید به بالاتر است. این درحالیست که تا پیش از این ریموت پلی فقط روی گوشی‌های سونی اکسپریا اجرا می‌شد و آیفون‌ها و آیپدهای اپل نیز از اوایل سال پشتیبانی از آن را آغاز کردند. البته اپلیکیشن Remote Play برای دیوایس‌های آی او اسی نیز به‌روز شده است؛ بنابراین شما می‌توانید حالا از گوشی خود به عنوان یک نمایشگر با کنترل‌های لمسی برای کنسول بازی خود استفاده کرده و از آن لذت ببرید.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند دسته بیسیم پلی استیشن 4 به نام Dualshock 4 را از طریق بلوتوث به دیوایس اندرویدی، آی او اسی و مک خود در اندروید 10، آی او اس 13، آیپد او اس 13 و مک او اس کاتالینا (که ماه آینده عرضه می‌‌شود) وصل کنید. کمپانی سونی می‌گوید این به‌روزرسانی طی هفته‌ی پیش رو در دسترس تمام صاحبان PS4 در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. پلی استیشن واقعی به این میگن

  2. اپدیت خیلی خوبیه ولی کنسول من کپی خوره نمیتونم بکنم