اینستاگرام

قابلیت جنجالی اینستاگرام در حال حذف شدن است!

یکی از امکانات قدیمی Instagram به کاربران امکان می‌داد فعالیت افرادی را که دنبال می‌کنند، رصد کنند. به زودی اما این قابلیت جنجالی اینستاگرام حذف خواهد شد.

ما معمولا امکانات تازه‌ای را در این شبکه اجتماعی متعلق به فیس بوک می‌بینیم؛ ولی این بار سران آن تصمیم متفاوتی گرفته‌اند. به گزارش BuzzFeed، روند حذف تب Following از فید Activity آغاز شده است؛ قابلیت جنجالی اینستاگرام که معرفی آن به سال 2011 بازمی‌گردد.

قابلیت جنجالی اینستاگرام

در زمان خودش، این بهترین راه برای پیدا کردن محتوای تازه بود؛ زیرا به کاربران نشان می‌داد که دیگران، چه چیزهایی را می‌پسندند و زیر چه پست‌های کامنت می‌گذارند. اما حالا اکثر کاربران از آن استفاده نمی‌کنند و زبانه Explore یا جستجو، محبوبیت بیشتری دارد. حتی هنوز خیلی‌ها نمی‌دانند که فالوورها، می‌توانند فعالیت‌های‌شان را از طریق زبانه  Following رصد کنند. به همین دلیل، همواره این قابلیت اینستاگرام جنجالی و بحث برانگیز بوده است؛ موضوعی که حالا مدیر تولیدات این پلتفرم، ویشال شاه (Vishal Shah) هم آن را تایید می‌کند.

بنابر اعلام اینستاگرام روند حذف تب Following باید طی یک هفته کامل شود. پس از آن، فید Activity تنها روی فعالیت‌های مربوط به شما متمرکز خواهد بود؛ شامل فهرستی از افرادی که زیر عکس‌های‌تان، لایک یا کامنت گذاشته‌اند. همچنین برخی محتواهای پیشنهادی را نیز در این قسمت مشاهده خواهید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام ممنون از سایت خوبتون باتشکر تی ال پی اس

  2. عه عه چرا دارن خرابش مکنن