لپ تاپ های سری پی ام اس آی

با قابلیت‌های ویژه لپ تاپ های سری پی ام اس آی آشنا شوید

لپ تاپ های سری پی ام اس آی از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند که شما را برای خرید آنها ترغیب خواهند کرد. از این رو قصد داریم شما را با ویژگی‌های لپ تاپ‌های سری P ام اس آی آشنا کنیم.

ام اس آی با عرضه لپ تاپ‌های سری P، کاربرانی را هدف قرار گرفته است که علاوه بر قدرت بالا، به دستگاهی نیاز دارند که طراحی ظریف و قابل حمل داشته باشد. در این نوشتار به معرفی قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص این سری از لپ تاپ‌های MSI می‌پردازیم که در قالب سه خانواده Creator ،Prestige ،Modern عرضه شده‌اند.
لپ تاپ‌های Creator با برخورداری از سخت افزارها و سیستم خنک‌کننده پرقدرت در کنار صفحه نمایش باکیفیت، مخصوص تولیدکنندگان محتوا، طراحان و همه آنهایی است که با برنامه‌های سنگین و تخصصی کار می‌کنند.

اما سری Prestige را مدل‌های سبک و زیبا تشکیل می‌دهند که به لطف حفظ سخت افزارهای پرقدرت و دوام طولانی باتری، برای حمل ایده آل هستند تا در هر زمان و مکانی به یک لپ تاپ کامل و بی نقص دسترسی داشته باشید. لپ تاپ‌های سری Modern نیز یک همراه خوب برای زندگی در عصر دیجیتال هستند.

قابلیت‌های لپ تاپ های سری پی ام اس آی

لپ تاپ های سری پی ام اس آی

در بازار کشورمان مدل‌های PS42 Modern، PS63 Modern و P65 Creator در دسترس هستند که به معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص آنها می‌پردازیم.

لپ تاپ 14 اینچی PS42 Modern

این مدل نیروی خود را از پردازنده‌های پرقدرت نسل هشتمی‌ Core i7 U اینتل و گرافیک مجزای Geforce MX150 انویدیا با 2 گیگابایت حافظه ویدئویی می‌گیرد. با این حال این تنها ویژگی خاصی نیست که PS42 Modern را به خاطر آن انتخاب کنید.

اولین ویژگی بارز لپ تاپ PS42 Modern، طراحی شکیل و باریک آن است. این لپ تاپ علی رغم اینکه سخت افزارهای پرقدرتی را برای استفاده روزمره در خود جای داده است، تنها 1.19 کیلوگرم وزن دارد و با ضخامت 15.9 میلی متر، بسیار باریک است.

لپ تاپ های سری پی ام اس آی

ویژگی دیگر این لپ تاپ، حاشیه‌های صفحه نمایش بسیار باریک 5.7 میلی متری است که افزون بر زیبایی بیشتر، امکان دستیابی به یک لپ تاپ 14 اینچی بسیار جمع و جور را فراهم کرده است. این لپ تاپ از صفحه نمایش IPS با وضوح FULL-HD بهره می‌برد. صفحه نمایش این لپ تاپ از فناوری انحصاری True Colorبرخوردار است که امکان سوییچ میان حالت‌های مختلف را برای دست‌یابی به بهترین تجربه بصری ممکن می‌کند.

از آنجایی که دفع گرما در لپ تاپ‌های باریک بسیار حایز اهمیت است، PS42 Modern از راهکار خنک‌سازی انحصاری Cooler Boost 3 با دو فن مجزا و سه لوله ناقل گرما مسی بهره می‌برد تا تحت هر شرایطی خنک و کم صدا بماند.

لپ تاپ های سری پی ام اس آی

لپ تاپ PS42 Modern با جثه کوچک خود، کلیه درگاه‌های ارتباطی پرسرعت مدرن چون USB 3.1 و USB نوع C را در خود دارد تا هیچ فرصتی را از دست ندهید.

به لطف برخورداری از باتری پرظرفیت و سخت افزارهای بسیار بهینه، می‌توانید تا 10 ساعت استفاده مداوم بر روی PS42 Modern حساب کنید. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان صدای باکیفیت Nahimic 3 و حسگر اسکنر اثر انگشت داخلی را برشمرد.

لپ تاپ 15.6 اینچی MSI PS63 Modern

این لپ تاپ از صفحه نمایش 15.6 اینچی، پردازنده نسل هشتمی‌ Core i7 U اینتل و کارت گرافیک GeForce GTX 1050 Max-Q انویدیا با 4 گیگابایت حافظه مجزا بهره می‌برد.

در طراحی PS63 Modern از کهکشان الهام گرفته شده که حاصل آن یک لپ تاپ با ظاهر بسیار شیک و مدرن است. طراحی این لپ تاپ هر نگاهی را به سمت خود می‌کشد و چیزی نیست که از آن خسته شوید.

این لپ تاپ از یک صفحه نمایش IPS با وضوح FULL-HD و حاشیه‌های بسیار نازک از هر طرف بهره می‌برد و به وسیله آن باید لپ تاپ‌های 15.6 اینچی بزرگ و حجیم را فراموش کنید. همچنین فناوری انحصاری True Color در این مدل نیز یافت می‌شود و می‌توانید حالت‌های مختلفی را برای دست‌یابی به بهترین کیفیت تصویر ممکن اعمال کنید.

لپ تاپ PS63 Modern با طراحی چشم‌نواز خود، تنها 1.6 کیلوگرم وزن دارد و با ضخامت تنها 15.9 میلی متر، بسیار باریک است.به منظور حمل هرچه آسان تر، شارژر این لپ تاپ به طور ویژه‌ای طراحی شده که 19 درصد کوچک‌تر و 38 درصد سبک‌تر از آداپتورهای معمولی است.

لپ تاپ های سری پی ام اس آی

به لطف دوام طولانی باتری که به 16 ساعت استفاده مداوم می‌رسد، با خیال آسوده می‌توانید PS63 Modern را با خودتان به محل کار یا قرار ملاقات ببرید. اما اگر از سرعت پایین شارژ شدن گوشی خود خسته شده‌اید، کافی است آن را به درگاه Quick Charge 3.0 این لپ تاپ وصل کنید تا چهار برابر سریع تر از حالت معمول شارژ شود.

اگر با تاچ پد لپ تاپ‌های معمولی نمی‌توانید کارهای پیچیده چون طراحی یا ادیت عکس را انجام دهید، PS63 Modern شما را بی نیاز از حمل موس می‌کند. این لپ تاپ از تاچ پد بسیار بزرگ بهره می‌برد که نه تنها 30 درصد سریع‌تر بوده، بلکه 35 درصد نیز بزرگ‌تر است.

لپ تاپ های سری پی ام اس آی

همچنین PS63 Modern دارای صفحه کلید ارگونومیک بسیار بهینه است که باعث راحتی بیشتر در ساعت‌های متمادی کارکردن با آن می‌شود. این لپ تاپ موفق به اخذ گواهی Quiet Mark شده که عملکرد بی صدا را در محیط‌های کاری و خانگی تضمین می‌کند. برنامه Creator Center نیز امکان بهینه‌سازی و تنظیم کارایی را برای استفاده‌های گوناگون می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ PS63 Modern می‌توان خنک کننده پرقدرت و کم صدای Cooler Boost 3 و اسکنر اثر انگشت داخلی را برشمرد. با لپ تاپ PS63 Modern می‌توانید میز کارتان را همیشه با خودتان به همراه داشته باشید.

لپ تاپ 15.6 اینچی P65 Creator

این مدل قدرت پردازشی خود را از پردازنده Core i7 نسل هشتمی اینتل و پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1060 Max-Q انویدیا با 6 گیگابایت حافظه مجزا می‌گیرد. پردازنده‌های Core i7 اینتل در رندرینگ و اجرای هم زمان برنامه‌ها بسیار پرقدرت هستند.

اگر فکر می‌کنید P65 Creator به همان اندازه که پرقدرت است، سنگین نیز هست، بهتر است بدانید این لپ تاپ تنها 1.8 کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن 17.9 میلی متر است. در حقیقت P65 Creator یک لپ تاپ جمع و جور اما با سخت افزارهای پرقدرت است.

لپ تاپ های سری پی ام اس آی

این لپ تاپ از صفحه نمایش 15.6 اینچی نوع IPS با وضوح تصویر FULL-HD بهره می‌برد؛ اما نکته قابل توجه، حاشیه‌های بسیار باریک 4.9 میلی متری آن است. صفحه نمایش بسیار با کیفیت P65 Creator قادر به پوشش نزدیک به 100 درصد رنگ‌های sRGB است که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای طراحان و تولیدکنندگان محتوا تبدیل می‌کند. فناوری MSI True Color نیز امکان اعمال حالت‌های بهینه‌سازی شده را برای تصویر می‌دهد.

از آنجایی که تولیدکنندگان محتوا و طراحان ممکن است به بیش از یک صفحه نمایش نیاز پیدا کنند، P65 Creator از متصل کردن تا سه صفحه نمایش اکسترنال برای مالتی تسکینگ پشتیبانی می‌کند. کاربر می‌تواند از درگاه‌های HDMI و mini-DisplayPort و Thunderbolt 3 برای دست‌یابی به وضوح تصویر تا (4K (3840×2160 بهره بگیرد.

لپ تاپ های سری پی ام اس آی

با استفاده از لپ تاپ P65 Creator می‌توان تا 8 ساعت بدون نیاز به شارژ باتری به کار با محتوا پرداخت که برای یک لپ تاپ پرقدرت با صفحه نمایش باکیفیت بسیار ایده آل است.

راهکار خنک سازی انحصاری Cooler Boost Trinity با فن‌های Whirlwind Blade و چهار لوله ناقل گرما، عملکرد خنک لپ تاپ را در شدیدترین استفاده‌ها نیز تضمین می‌کند. این لپ تاپ به درگاه Thunderbolt 3 با پهنای باند 40 گیگابیت در ثانیه مجهز است که از عهده انتقال فایل‌های حجیم گرفته تا خروجی تصویر 4K بر می‌آید.

لپ تاپ های سری پی ام اس آی

از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ زیبا و پرقدرت می‌توان صدای باکیفیت Hi-Res، طراحی تماشایی و حسگر اثر انگشت داخلی را برشمرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره لپ تاپ‌های MSI در ایران می‌توانید به صفحه فارسی آن در اینستاگرام مراجعه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سلام . یک سوال داشتم . بنده قصد دارم تا برای اولین بار لب تاب بخرم . میخوام نهایتا تا ۱۷ میلیون هزینه کنم . برای گیم هم میخوام مناسب باشه یعنی بازی های روز رو خوب اجرا کنه وسیستمش جند سالی به درد بخوره یعنی نشه طوری که دو سال بعد همه بازی هاrtx 2080 بخوان . اولویت ها برام صفخه نمایش با کیفیت خوب و ips و زاویه دید خوب . گرافیک خوب . سیستم خنک کننده خوب وشارژدهی خوب واینکه بگین چه برندی تو این قیمت عالیه . خیلی ممنون

  2. ای کاش سر تیتر زو همچین مینوشتید
    با لب تاب های سری pشرکت msi,اشنا شوید

  3. قابیلیت هاش بدک نیست

  4. بهترین لپ تاپیه که دیدم