دوربین آیفون 11 پرو

مقایسه دوربین آیفون 11 پرو با گوگل پیکسل 3، هواوی پی 30 پرو و گلکسی نوت 10 پلاس

در این مطلب می‌خواهیم دوربین آیفون 11 پرو را با بهترین پرچمداران اندرویدی یعنی گوگل پیکسل 3، هواوی پی 30 پرو و سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس مقایسه کنیم.

امروزه گوشی های هوشمند به جزو جدا نشدنی زندگی مردم تبدیل شده و یکی از مهم‌ترین امکانات گوشی‌ها، دوربین عکاسی آنهاست. خیلی از افراد، بهترین و خاص‌ترین لحظات زندگی‌شان را با دوربین موبایلشان ثبت می‌کنند و به همین دلیل این دوربین‌ها اهمیت زیادی پیدا کرده است. امروز قصد داریم چهار مورد از بهترین گوشی‌های موجود در بازار را از نظر دوربین با یکدیگر مقایسه کنیم.

شرکت اپل به تازگی از جدیدترین پرچمداران خود در مدل‌های آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس رونمایی کرد. اکنون می‌خواهیم دوربین آیفون 11 پرو (iPhone 11 Pro) را با سه پرچمدار اندرویدی یعنی گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3)، هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) و سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس (Samsung Galaxy Note 10 Plus) مقایسه کنیم تا ببینیم کدامیک از این گوشی‌ها بهترین دوربین را در اختیار دارند.

در ویدیوی زیر که در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم می‌توانید مقایسه دوربین آیفون 11 پرو ، گلکسی نوت 10 پلاس، هواوی پی 30 پرو و گوگل پیکسل 3 را در روز،‌ شب، پرتره، عریض و تله مشاهده کنید.

ویدیوی مقایسه دوربین آیفون 11 پرو با رقبای اندرویدی