هواوی

هواوی سرمایه‌گذاری بزرگی در کشورهای اروپایی کرده است

شرکت چینی هواوی سرمایه‌گذاری بزرگ چند ده میلیون دلاری در کشورهای اروپایی کرده و بیش از هزار شغل برای متخصصان و پژوهشگران اروپایی ایجاد کرده است.

سرمایه‌گذاری بزرگ چند ده میلیون دلاری هولوی در کشورهای اروپایی سبب ایجاد بیش از 1100 شغل برای متخصصان و پژوهشگران اروپایی شده است. نوآوری‌های Huawei در محصولات خود، حاصل همین سرمایه‌گذاری‌ها در بخش تحقیق و توسعه کشورهای مختلف است.

تکنولوژی با سرعتی باورنکردنی در حال پیشرفت است. چنین پیشرفت سریعی سبب شده نحوه زندگی، کار، یادگیری و حتی تجارت ما، دگرگون شود و به سمت دنیای دیجیتال در حال حرکت باشیم. در این بین هواوی به عنوان یکی از فعالان حوزه تکنولوژی، همواره نقش پررنگی را ایفا کرده است.

قدرت هواوی در بازارهای جهانی

پیشرفت چشم‌گیر Huawei در این راه بر کسی پوشیده نیست. از طرفی به دست آوردن جایگاه بزرگترین و پیشرفته‌ترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی در دنیا و از سوی دیگر، عنوان دومین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند سبب شده قدرت هواوی در بازارهای جهانی دوچندان شود. این قدرت نه تنها باعث شده Huawei بتواند با انواع مناقشه‌های بین‌المللی با دولت آمریکا پیروز از میدان خارج شود، بلکه به این شرکت کمک کرده است تا جای پای خود را در قاره‌های مختلف محکم کند. اروپا یکی از این قاره‌هاست که هواوی در آن رشد سریعی را تجربه می‌کند.

هواوی

Huawei با عقد بیش از 28 قرارداد توسعه شبکه 5G با کشورهای اروپایی، که بخشی از آن شامل تامین تجهیزات شبکه‌های نسل پنجم برای چهار اپراتور بزرگ انگلستان و سه اپراتور اصلی سوییس می‌شود،‌ بخش‌های بزرگی از اروپا را نیز به مناطق تحت پوشش خود در آورده است.

هواوی نه تنها در بخش مخابراتی، بلکه در بخش کالاهای مصرفی همچون گوشی های هوشمند، ساعت های هوشمند و… متعهد شده تا به هر روش ممکن تکنولوژی را به خدمت بشر بگیرد؛ از همین رو، اقدام به سرمایه‌گذاری‌های گسترده در واحد R&D (تحقیق و توسعه) در کشورهای مختلف کرده تا با استفاده از دانش محققان، گامی موثر در راستای عمل به تعهد خود برداشته باشد.

هواوی

در واقع Huawei با در نظر گرفتن ظرفیت رو به رشد تجارت و دانش در برخی کشورهای اروپایی، با سرمایه‌گذاری در واحدهای تحقیق و توسعه، تلاش خود را برای حمایت از آن‌ها نشان‌ داده ‌است. هواوی به طور خاص روی فناوری‌هایی نظیر پردازش ابری، اینترنت اشیا (IoT)، شبکه 5G و هوش مصنوعی تمرکز دارد. این شرکت با در پیش گرفتن راهبرد سرمایه‌گذاری، به دنبال خلق نوآوری‌ و ساخت آینده‌‌ای بهتر است. بخشی از این نوآوری‌ها را می‌توان در محصولات جدید هوآوی، نظیر پرچم‌داران سری Huawei Mate 30 مشاهده کرد.

هواوی در این راستا اقدام به سرمایه‌گذاری 70 میلیون دلاری در واحدهای R&D خود در کشور‌های ایرلند و سوییس کرده و حدود 1100 شغل برای متخصصان و محققان حوزه‌هایی نظیر IT، نانوتکنولوژی و مهندسی مواد فراهم کرده است.

تقریبا 32 سال از زمان تاسیس Huawei می‌گذرد. درآمد این شرکت در سال 2018 از مرز 100 میلیون دلار عبور کرد و ارزش برند آن به رقمی خیره‌کننده در حدود 8.07 میلیارد دلار رسیده است. هواوی در بیش از 170 کشور دنیا فعالیت می‌کند و بیش از 188 هزار شغل مستقیم ایجاد کرده است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*