قیمت گوشی نوبیا رد مجیک 3 اس

زمان عرضه و قیمت گوشی نوبیا رد مجیک 3 اس در اروپا مشخص شد

شرکت نوبیا زمان عرضه و قیمت گوشی نوبیا رد مجیک 3 اس (Nubia Red Magic 3s) را در اروپا اعلام کرد. رد مجیک ۳ اس یک گوشی پرچمدار گیمینگ با نمایشگر 90 هرتزی و تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس است.

کمپانی نوبیا چند ماه پیش بود که از گوشی رد مجیک 3 رونمایی کرد و نسخه‌ی 3 اس آن را با همراهی تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس در اوایل سپتامبر معرفی کرد. این گوشی هم اکنون با پیکربندی رم 8 و حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی با قیمتی معادل 419 دلار در چین عرضه می‌شود. حال این سازنده زمان عرضه و قیمت گوشی نوبیا رد مجیک 3 اس را برای بازار اروپا تایید کرده است. این دیوایس قرار است با قیمت بالاتر 479 دلاری و در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای روانه‌ی قاره‌ی سبز شود.

آخرین تراشه‌ی پرچمدار شرکت کوالکام تنها در برخی از گوشی‌های هوشمند بازار استفاده شده است که یکی از آن‌ها گوشی گیمینگ جدید نوبیا است. علاوه بر این٬ گوشی نوبیا به یک نمایشگر 6.65 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 90 هرتزی مجهز است و یک دوربین 48 مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX586 نیز در پشت قاب آن قرار دارد. این دوربین قادر به فیلمبرداری 8K با نرخ 15 فریم بر ثانیه است. فضای ذخیره سازی این گوشی از نوع UFS 3.0 است و در دو نسخه‌ی مختلف٬ یکی با فن و دیگری با سیستم خنک کننده‌ی مایع عرضه می‌شود.

قیمت گوشی نوبیا رد مجیک 3 اس

این دیوایس ضمنا دارای سه رنگ مختلف مشکی٬ نقره‌ای و Syber Shade است که این رنگ در واقع گرادیان قرمز به بنفش است. این نسخه‌ی گرادیان فقط در نسخه‌ای با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و با برچسب قیمتی 599 دلاری به فروش می‌رسد. اگر علاقه‌مند به خرید رد مجیک 3 اس هستید٬ خبر خوب اینکه فروش آن از 16 اکتبر (24 مهر ماه)‌ از طریق وب‌سایت رسمی شرکت نوبیا آغاز خواهد شد. مشتریانی که در روزهای آغازین بتوانند این گوشی را خریداری کنند٬ یک کارت هدیه‌ی 100 دلاری را نیز دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*