گوشی اسنشال فون 2

این تصاویر گوشی اسنشال فون 2 با ابعاد عجیبش را به نمایش می‌گذارد

تصویری از یک گوشی برند اسنشال به نام “Project GEM” منتشر شده که بر اساس گمانه‌زنی‌ها می‌تواند گوشی اسنشال فون 2 باشد. این گوشی از نمایشگر و ابعاد نامتعارفی بهره می‌برد.

اندی رابین٬ خالق پلتفرم اندروید سال گذشته با راه اندازی یک شرکت گوشی‌سازی رسما به جمع سازندگان گوشی‌های اندرویدی اضافه شد. مدت نسبتا طولانیست که از عرضه‌ی نخستین گوشی شرکت اسنشال به نام اسنشال فون PH-1 می‌گذرد. ابتدا به نظر می‌رسد این شرکت با مشکل فروش مواجه است و قصد نداشته باشد دومین نسل گوشی خود را روانه‌ی بازار کند٬ اما توییت‌های اخیر این شرکت نشان می‌دهد که اسنشال مشغول کار روی دومین نسل گوشی اندرویدی خود است.

تصاویر گوشی اسنشال فون 2

حساب کاربری رسمی شرکت اسنشال و بنیانگذار آن٬ اندی رابین عکس‌های مختلفی را از یک دیوایس جدید به نام “Project GEM” منتشر کرده‌اند. در این توییت اندی رابین نوشته است:

ما در حال کار روی یک دیوایس جدید برای تغییر تجسم‌گرایی شما در گوشی‌های هوشمند است. آن اکنون در حال آزمایش‌ اولیه توسط تیم ما در خارج از آزمایشگاه است. منتظر اشتراک‌گذاری اخبار بیشتر در آینده‌ای نزدیک باشید.

این عکس‌های به اشتراک گذاشته شده یک گوشی بیشتر شبیه به ریموت کمترل را به جای تلفن‌های هوشمند امروزی به نمایش می‌گذارد. آن از یک نمایشگر و بدنه‌ای باریک و بلند بهره می‌برد که کاملا متفاوت از تمام دیوایس‌هایی است که ما تا به امروز از آن‌ها استفاده کرده بودیم. مشخص نیست آیا Project GEM دومین نسل گوشی اسنشال است٬ یا آنکه یک یک نمونه‌ی مفهومی در دست بررسی است.

اگر این تصاویر مربوط به گوشی اسنشال فون 2 ساخت شرکت تحت امر اندی رابین باشد٬ بی‌تردید این می‌تواند یک تلاش جسورانه برای اسنشال باشد. هرچند این شرکت٬ یک شرکت کوچک است٬ اما هر چه که هست در بازار موبایل مشغول فعالیت است و نمی‌خواهد راهی که آغاز کرده را با شکست از بین ببرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه