نصب اپلیکیشن های گوگل روی هواوی میت 30 پرو

راه جدیدی برای نصب اپلیکیشن های گوگل روی هواوی میت 30 پرو پیدا شد

توسعه دهندگان XDA راه جدیدی را برای نصب اپلیکیشن های گوگل روی هواوی میت 30 پرو (Huawei Mate 30 Pro) کشف کرده‌اند. این راه ساده٬ اما کاملا مبتکرانه است.

در حالی که دولت آمریکا همچنان به مذاکره برای ادامه‌ی تجارت با چین ادامه می‌دهد٬ اما هواوی موفق نشده هنوز از لیست تحریم‌های ایالات متحده خارج شود. همچنین گوشی‌های خانواده میت 30 نیز محروم از دسترسی به پلی استور و اپلیکیشن‌های گوگل هستند. با این حال کاربران هر روز به دنبال کشف راه تازه‌ای برای نصب اپلیکیشن های گوگل روی هواوی میت 30 پرو هستند. چند روز پیش یک راه حل برای این قضیه پیدا شد٬ اما گوگل راه‌های ارتباطی را بست. حال ظاهرا یک راه حل جدید دیگری پیدا شده است.

نصب اپلیکیشن های گوگل روی هواوی میت 30 پرو

آنطور که توسعه دهندگان XDA گزارش می‌دهند٬ این راه جدید از بکاپ ریستور ٬HiSuite سرویسی که گوگل روی گوشی‌های هوشمند خود ارائه می‌کند٬ استفاده خواهد کرد. ایده‌ی این روش ساده٬ اما کاملا مبتکرانه است. فقط کافیست یک بکاپ را با استفاده از نرم افزار کامپیوتری HiSuite PC تهیه کنید. سپس می‌توانید فایل‌های اپلیکیشن‌های گوگل که توسط تالار گفتگوی XDA تهیه شده را به این نسخه پشتیبان تزریق کنید.

این بکاپ را روی گوشی میت 30 پرو خود بازگردانی کنید و مطمئن شوید که تنظیمات سیستم بازیابی شده است. سپس گوشی را خاموش و روشن کنید. در هنگام اجرا و پیش از اعطای تاییدیه‌های لازم٬ فایل‌های کش اپلیکیشن‌های گوگل پاکسازی می‌شود.

تنها محدودیت موجود٬ کار نکردن SafetyNet است. از آنجایی که این بخش محافظتی گوگل در سمت سرور انجام می‌شود و گوشی‌های سری میت 30 نیز به سرور دسترسی ندارند٬ بنابراین کاربران نمی‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*