وان پلاس 7 تی پرو مک لارن ادیشن

انتشار ویدیوی رسمی وان پلاس 7 تی پرو مک لارن ادیشن

وان پلاس 7 تی پرو مک لارن ادیشن (OnePlus 7T Pro McLaren Edition) گران‌ترین و قدرتمندترین گوشی OnePlus تا امروز است. یک روز بعد از رونمایی این نسخه وان پلاس ۷ تی پرو، ویدیوی تبلیغاتی رسمی آن منتشر شد.

وان پلاس ۷ تی پرو همراه با نسخه مک لارن با توپ پر از راه رسید. این بهترین و گران قیمت‌ترین گوشی در تاریخ فعالیت شش ساله شرکت وان پلاس به شمار می‌رود؛ نسخه مک لارن وان پلاس 7 تی پرو مجهز به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت ظرفیت داخلی است. نمایشگر سوپر امولد گوشی 6.7 اینچی بوده و از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز پشتیبانی می‌کند. به لطف وجود اسنپدراگون 855 پلاس در کنار این مشخصات فنی، گوشی نام برده دستگاهی ایده‌آل برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌های موبایل است.

روی پنل پشتی گوشی دوربین سه گانه متشکل از سنسور رنگی 48 مگاپیکسلی قابل مشاهده است. رزولوشن سنسور دارای لنز تله فوتو و لنز اولترا واید به ترتیب 8 مگاپیکسل و 16 مگاپیکسل است. باتری 4085 میلی‌آمپر ساعتی گوشی طی نیم ساعت، از 0 تا 70 درصد شارژ می‌شود.

برای وان پلاس 7 تی پرو مک لارن ادیشن یک قاب مخصوص از جنس فیبر کربن و آلکانتارا ساخته شده است. آلکانتارا نام یک پارچه مخصوص ایتالیایی است که برای تزیین بخش داخلی اتومبیل‌های اسپورت شرکت مک لارن استفاده می‌شود.

در ویدیوی تبلیغاتی جدیدی که شرکت برای OnePlus 7T Pro McLaren Edition منتشر کرده، هماهنگ بودن رنگ نارنجی بدنه گوشی با اتومبیل‌های شرکت مک لارن از پنجاه سال پیش، به تصویر کشیده می‌شود. بر اساس ویدیو، دو شرکت برای تولید گوشی هوشمندی بالارده، با ترکیبی از عملکرد پردازشی بالا و طراحی خاص، با یکدیگر وارد همکاری شدند.

بر اساس گفته‌های OnePlus، این شرکت همیشه برای نسخه‌های مک لارن گوشی‌های هوشمندش از بالاترین مشخصات فنی ممکن استفاده کرده است. این موضوع درباره نسخه کنونی از وان پلاس 7 تی پرو نیز صدق می‌کند. گوشی از قدرتمندترین تراشه موبایل دنیا یعنی اسنپدراگون 855 پلاس قدرت گرفته و دارای بیشترین میزان حافظه رم به کار در یک گوشی هوشمند تا امروز است. به لطف استفاده از حافظه داخلی منطبق با استاندارد UFS 3.0، سرعت خواندن و نوشتن داده از روی حافظه دستگاه بسیار بالا بوده و تاثیر زیادی روی اجرای برنامه‌های مختلف مخصوصا بازی‌های موبایل دارد.

بهترین، قدرتمندترین و شیک‌ترین گوشی وان پلاس تا امروز، گران‌ترین گوشی این شرکت نیز بوده است. برای خرید آن باید 860 یورو معادل 950 دلار پرداخت کنید. البته این گوشی همچنان از پرچمدارانی مثل سامسونگ گلکسی نوت 10 و اپل آیفون 11 پرو ارزانتر است.

ویدیوی تبلیغاتی وان پلاس 7 تی پرو مک لارن ادیشن