گوشی نوکیا 8.2 5G

گوشی نوکیا 8.2 5G با دوربین 64 مگاپیکسلی در MWC 2020 معرفی می‌شود

گوشی نوکیا 8.2 5G یکی از محصولات شرکت اچ ام دی گلوبال در کنگره جهانی موبایل سال میلادی آتی خواهد بود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Nokia 8.2 5G مجهز شدن به سنسور رنگی 64 مگاپیکسلی است.

نوکیا 8.2 یکی از گوشی‌های میان‌رده‌ آتی شرکت اچ ام دی گلوبال خواهد بود. انتظار داریم محصول نام برده تا انتهای سال جاری معرفی و عرضه شود. بر اساس اخبار جدید، این شرکت در تلاش است مدل متفاوتی از گوشی با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل نیز عرضه کند. برخلاف مدل پایه، مدل 5G در سال آتی و نمایشگاه MWC 2020 رونمایی خواهد شد.

طبق گزارش وب سایت NokiaPowerUser، گوشی Nokia 8.2 5G دستگاهی اقتصادی با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل به شمار می‌رود.

بر اساس اخبار قبلی، نوکیا 8.2 اواخر امسال با یک دوربین سلفی پاپ آپ عرضه می‌شود. در مدل 5G ساختار دوربین حفظ شده و یک ماژول چهارگانه متشکل از سنسور رنگی 48 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. شکل ماژول دوربین گوشی دایره‌ای است. به لطف پشتیبانی از  فناوری ترکیب پیکسل‌ها، دوربین مدل 5 جی گوشی نوکیا 8.2 می‌تواند عکس‌های 16 مگاپیکسلی با جزئیات و نور بیشتر به ثبت برساند.

مجموعه دوربین در همکاری با شرکت زایس توسعه پیدا می‌کند. استفاده از فناوری صدای OZO و وجود حالت عکاسی در شب اختصاصی از دیگر ویژگی‌های دوربین به شمار می‌روند. هنوز درباره مشخصات فنی گوشی اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما تراشه آن به احتمال زیاد از سری 7xx اسنپدراگون خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. البته گوشی های مختلف نوکیا که پسوند ۲ دارند، با ناچ قطره ای عرضه می شن و این عکس که به سرصفحه مطلب اضافه کردید می تونست با دست کاری فتوشاپی، به صورت ناچ دربیاد

    با سپاس

  2. من از نوکیا متنفرم

  3. نوکیا گوشی های خوبی داره؟

    • سلام بله دوست محترم نوکیا گوشی های با کیفیت و به روز تولید میکنه
      فقط کافیه این بدونی بدنه گوشی های میان رده نوکیا بر خلاف بقیه که پلاستیکی هست از جنس شیشه و فلز هست توجه کن میان رده میگم
      اگه وقتش داری تو گوگل سرچ کن و یه نگاه به گوشی نوکیا 8.1و نوکیا 7.2بنداز گوشی های عالی هستن

  4. عالیه بی صبرانه منتظر معرفی این گوشی توسط برند خوشنام نوکیا هستم