تعداد بازیکنان بازی فیفا 20 (FIFA 20) از مرز 10 میلیون نفر عبور کرد

فوتبال، محبوب‌ترین ورزش دنیاست و به نظر می‌رسد که بازی فیفا 20 (FIFA 20) هم در حال حاضر، محبوب‌ترین بازی فوتبال دنیا است. تنها کافی است به آمار منتشر شده از بازی نگاهی بیندازید.

بازی فیفا 20 موفق شد در کمتر از یک ماه، از مرز 10 میلیون مخاطب عبور کند. آماری که اخیرا از این بازی منتشر شده، حیرت انگیز است و نشان می‌دهد که نسخه جدید هم توانسته نظر طرفداران مجموعه را جلب کند.

آمار خیره کننده بازی فیفا 20 – FIFA 20

نسخه جدید فیفا نه تنها از مرز 10 میلیون بازیکن عبور کرده، بلکه تا اینجا بیش از 450 میلیون بازی در آن انجام شده، بیش از 1.2 میلیارد گل در آن به ثمر رسیده و بیش از 5 میلیون آواتار در بخش ولتای آن ساخته شده است. این ارقام، بدون شک سر سام آور هستند.

همان طور که پیش بینی می‌شد، شرکت EA علاوه بر اینکه توانسته مخاطبان را به خرید بازی وادار کند، بلکه آن‌ها را قانع کرده که در بازی بمانند و برای آن وقت صرف کنند. مخاطبان بازی فیفا 20 تا اینجا بسیار فعال بوده‌اند و اتفاق خوبی را برای آن رقم زده‌اند. البته باید گفت که بازخورد ابتدایی بازی چندان جالب نبود، مشکلات زیاد بخش کریر مُد (Career Mode) و بخش ولتا باعث شد تا هشتگ‌های مختلفی در این زمینه ترند شود. خوشبختانه در رابطه با مجموعه فیفا، EA به حرف مخاطبان تا حد ممکن گوش می‌دهد.

فیفا 20

این روزها، مقایسات زیادی بین فیفا 20 و رقیب سنتی‌اش، بازی Pro Evolution Soccer 2020 انجام می‌شود. پی اس 20 با اینکه از نظر گیم پلی و گرافیک در بخش‌هایی بهتر ظاهر شده اما این برای پیروزی کافی نیست. بخش فوتبال خیابانی، بخش آلتیمیت تیم (FUT)، لایسنس‌های بیشتر و یک بخش آنلاین به شدت فعال باعث شده تا فیفا باز هم با موفقیت از پی اس عبور کند. با اینکه آمار دقیق بازیکنان پی اس 20 در دسترس نیست اما به نظر نمی‌رسد که شاهد تفاوت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته باشیم. این بازی از نظر تعداد بازیکن، با فاصله زیاد از فیفا عقب است و حتی نمی‌توان آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد.

مطابق انتظار، آمار بخش آلتیمیت تیم هم خیره کننده است. تاکنون بیش از 272 میلیون بازی در این بخش و بیش از 138 میلیون بازی در بخش رقابتی Division Rivals انجام شده است. همان طور که بالاتر هم اشاره شد، بخش فوتبال خیابانی ولتا نیز با اینکه نقاط ضعف فراوانی دارد اما یک موفقیت کامل بوده و بیش از 5 میلیون آواتار برای آن ساخته شده است. محبوب‌ترین زمین‌های ولتا در حال حاضر، برلین، رُم، لاگوس، لندن و کیپ تاون هستند.

بازی فیفا 20 هم اکنون برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*