بررسی اولیه ال جی وی 50 5G

بررسی اولیه ال جی وی 50 5G همراه با نمایشگر ثانویه LG Dual Screen

به بهانه‌ی عرضه‌ی نخستین گوشی 5G شرکت ال جی در بازار٬ در این مقاله قصد داریم به بررسی اولیه ال جی وی 50 5G همراه با نمایشگر ثانیه LG Dual Screen بپردازیم.

ال جی وی 50 یکی از نخستین گوشی‌های 5G در بازار است و هم اکنون در بسیاری از کشورهایی که از نسل بعدی فناوری ارتباطی پشتیبانی می‌کنند٬ به فروش می‌رسد. یکی از تاثیرگذارترین ویژگی‌های این گوشی٬ یک وسیله‌ی جانبی متصل شونده به نام LG Dual Screen است. حالا ما در این مقاله می‌خواهیم به بررسی اولیه ال جی وی 50 5G همراه با این نمایشگر ثانویه بپردازیم.

بررسی اولیه ال جی وی 50 5G

V50 یک گوشی محبوب است. آن به تراشه‌ی اسنپدراگون ٬855 سه دوربین جذاب٬ یک نمایشگر 6.4 اینچی OLED با وضوح +QHD و یک باتری غول پیکر 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ بیسیم مجهز است. ال جی بار دیگر از رابط کاربری سفارشی خود بر پایه‌ی اندروید 9 پای در راس بخش نرم افزاری این گوشی استفاده کرده است؛ بنابراین برخی اپلیکیشن‌های شخص ثالث روی آن نصب است.

بررسی اولیه ال جی وی 50 5G

ما نمایشگر ثانویه‌ی این گوشی را نیز بررسی کردیم. وقتی ان بسته است٬ شما نمی‌توانید از قاب جلویی استفاده کنید. وقتی آن را باز می‌کنید 90 تا 180 درجه باز می‌شود و می‌توانید از عملیات مالتی‌تسکینگ از آن بهره‌مند شوید. شما می‌توانید تمام اپلیکیشن‌ها کلون شده هستند و شما می‌توانید دو اپلیکیشن را به صورت همزمان اجرا کنید. با این حال این دو اپلیکیشن نمی‌توانند یکسان باشند. همچنین محدودیت‌هایی در استفاده از دو نمایشگر در کنار یکدیگر نیست.

شما نمی‌توانید از نمایشگر ثانویه به عنوان یک کنترلر استفاده کنید٬ اما وقتی در حالت افقی از گوشی استفاده می‌کنید٬ می‌توانید از آن برای یک کیبورد بزرگ استفاده کنید. من در این بررسی٬ از دو نمایشگر برای استفاده از دو حساب کاربری شبکه اجتماعی استفاده کردم. اما این کار بسیار سخت است. در این صورت٬ شما بدون آنکه بتوانید روی یکی از آن‌ها متمرکز باشید نمی‌توانید با خیال آسوده از هر دوی آن‌ها استفاده کنید.

بررسی اولیه ال جی وی 50 5G

خوشبختانه ال جی از یک نسخه‌ی به‌روز شده‌ی نمایشگر ثانویه Dual Screen استفاده کرده است که به یک نمایشگر خارجی برای قابلیت‌های نمایشگر همیشه روشن (Always-On) مجهز است. به طور مثال شما می‌توانید نمایشگری که اجرا کننده‌ی اپلیکیشن دوربین است را جابجا کنید. این قابلیت وقتی که می‌خواهید در هنگام تماس ویدیویی٬ به وبگردی نیز بپردازید مفید است. ال جی وی 50 یک گوشی هوشمند است٬ اما Dual Screen یک تجربه خواهد بود. شما همچنین با این گوشی می‌توانید از فناوری ارتباطی 5G بهره‌مند شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*