رمز ارز تلگرام

آمریکا فروش رمز ارز تلگرام را ممنوع کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به صورت رسمی به گروه تلگرام دستور داد تا سریعا فروش رمز ارز تلگرام را متوقف کنند. این ممنوعیت به دلیل عدم ثبت 1.7 میلیارد دلار ارز دیجیتالی توسط تلگرام انجام شد.

تلگرام قصد دارد تا 31 اکتبر 2019 رمز ارز خود را با نام گرم عرضه کند، اما اگر نتواند در این تاریخ پروژه خود را به اجرا برساند، می‌بایست مبلغی که برای سرمایه‌گذاری در این پروژه را جمع‌آوری کرده است به سرمایه‌گذاران برگرداند. بر اساس اطلاعات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) حدود 171 فرد و سازمان در سراسر جهان جزو سرمایه‌گذاران ارز دیجیتالی تلگرام هستند که در مجموع 2.9 میلیون توکن را خریداری کرده‌اند که از این میزان حدود 1 میلیون توکن توسط 39 ماهیت آمریکایی خریداری شده است، اما با توجه به اینکه تلگرام هیچ زمان عملیات فروشی را به ثبت نرسانده است، به نوعی قانون را نقض کرده و به احتمال زیاد مبلغ 1.7 میلیارد دلاری که جمع‌آوری کرده است توسط کمیسیون SEC ضبط خواهد شد.

ممنوعیت فروش رمز ارز تلگرام

به تازگی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به صورت رسمی به گروه تلگرام دستور داد تا سریعا فروش ارز دیجیتالی گرم را متوقف کنند. کمیسیون SEC دلیل آن را عدم ثبت فروش 1.7 میلیارد دلار رمز ارز پیش از راه‌اندازی شبکه بلاک‌چین تا 31 اکتبر توسط تلگرام اعلام کرد. با توجه به اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا قوانین رمز ارزها را به اجرا می‌رساند، این اقدام تلگرام خلاق قوانین کمیسیون SEC محسوب می‌شود. در همین رابطه استفانی آواکیان، مدیربخش اجرای قوانین کمیسیون SEC با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد این اقدام کمیسیون SEC با هدف جلوگیری از عرضه توکن‌های دیجیتال تلگرام به بازارهای آمریکایی انجام شده است. ما بر این باوریم که این توکن‌ها به صورت غیرقانونی به فروش رسیده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. دقبقا امریکا داره کاری مکنه تلگرام ورشکست بشه

  2. چرا مگه چ مشکلی داشته؟

  3. ای بابا این چ وضعشه