تصاویر و مشخصات فنی گوگل پیکسل 4

تصاویر و مشخصات فنی گوگل پیکسل 4 توسط یک فروشگاه اینترنتی کانادایی منتشر شد

تصاویر و مشخصات فنی گوگل پیکسل 4 (Google Pixel 4) توسط یک فروشگاه اینترنتی کانادایی منتشر شد. این سایت علاوه بر انتشار تصاویر٬ به برخی قابلیت‌های دوربین و ژست‌های حرکتی این گوشی نیز اشاره کرده است.

گوگل قصد دارد 15 اکتبر (سه شنبه 23 مهر 98) از گوشی‌های خانواده پیکسل 4 خود پرده برداری کند. درست کمتر از چند روز مانده به معرفی این محصولات٬ تصاویر و مشخصات فنی گوگل پیکسل 4 و همتای مدل XL آن توسط سایت کانادایی Best Buy منتشر شد. این تصاویر چیز تازه‌ای برای نمایش ندارند. آن‌ها مدل‌های مشکی و سفید این دو دیوایس را به تصویر می‌کشند که ما پیشتر نیز آن‌ها را دیده بودیم.

تصاویر و مشخصات فنی گوگل پیکسل 4

با این حال محتوای موجود در این سایت رنگ و بوی تبلیغاتی دارند و به برخی ویژگی‌های این دو گوشی اشاره دارند. این تصاویر به ما می‌گویند که نرم افزار دوربین پیکسل 4 به شما کمک خواهد کرد تا عکس‌هایی شبیه به عکس‌های استودیویی بگیرید. همچنین عکاسی با این گوشی‌ها نیز بسیار ساده است٬ فقط اشاره کنید و عکس بگیرید. هیچ چیز جدیدی برای یادگرفتن و نیازی به ویرایش نیست.

تصاویر و مشخصات فنی گوگل پیکسل 4

این محتوای تبلیغاتی همچنین نشان می‌دهند که چهارمین نسل گوشی‌های Pixel 4 از قابلیت Quick Gestures برخوردارند که به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به لمس صفحه٬ مواردی را انجام دهید. این تصاویر همچنین به ارائه‌ی فضای نامحدود برای بکاپ‌گیری از تصاویر با کیفیت اصلی به کاربران دو گوشی پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال اشاره می‌کنند.

مشخصات فنی گوگل پیکسل 4 و 4 ایکس ال

تصاویر و مشخصات فنی گوگل پیکسل 4

و در انتها تصویری دیده می‌شود که جدول مشخصات دو گوشی پیکسل سری 4 را با مدل 3 ایکس ال مقایسه می‌کند. چند روز پیش نیز شاهد درز مشخصات فنی گوگل پیکسل 4 به بیرون بودیم٬ پس این نمی‌تواند حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد. به جز اینکه بار دیگر به سیستم تشخیص چهره و حذف اسکنر اثر انگشت روی صفحه از این گوشی‌ها اشاره می‌کند.

تا کمتر از 48 ساعت دیگر می‌توانیم به طور کامل با گوشی‌های جدید گوگل آشنا شویم.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*