آی او اس 13.2 تغییر وضوح ویدیوها

اپل با آی او اس 13.2 تغییر وضوح ویدیوها از طریق اپلیکیشن دوربین را ارائه خواهد کرد

یکی از قابلیت‌هایی که اپل همراه با نسخه آزمایشی جدید آی او اس 13.2 به آیفون‌ها خواهد آورد، امکان تغییر وضوح ویدیوها از طریق اپلیکیشن خودبین است. پیشتر این امکان فقط از طریق تنظیمات اصلی گوشی امکان پذیر بود.

اپل دومین نسخه‌ی آزمایشی توسعه دهندگان آی او اس 13.2 را چند روز پیش عرضه کرد. در حالی که کلیدی‌ترین قابلیت این نسخه از آی او اس، همراه داشتن قابلیت Deep Fusion به عنوان یک قابلیت محاسباتی عکاسی جدید برای گوشی‌های خانواده آیفون 11 است، اما یک قابلیت جذاب دیگر نیز توسط کاربران دریافت کننده‌ی این به‌روزرسانی آزمایشی دیده شده است.

تغییر وضوح ویدیوها در اپلیکیشن دوربین

شما سرانجام می‌توانید به جای رفتن به صفحه‌ی تنظیمات گوشی، از طریق خود اپلیکیشن دوربین گوشی آیفون، به تغییر وضوح ویدیوها و نرخ فریم ویدیوهایی که ضبط می‌کنید را تغییر دهید. تمام چیزی که نیاز دارید، انتخاب کردن وضوح و نرخ فریم است. اپل در واقع امسال پیشرفت‌های مناسبی را برای اپلیکیشن دوربین خود در نظر گرفته است و سفارشی سازی که تا پیش از این ارائه نمی‌شود را به کاربران ارائه می‌کند. به طور مثال شما می‌توانید نسبت ابعاد تصویری که ثبت می‌کنید را تغییر دهید.

در انتها باید به اضافه شدن اموجی‌های جدید به عنوان بخشی از به‌روزرسانی Emoji 12.0 اشاره کرد. پس از اضافه شدن رنگ پوست‌های مختلف به اموجی‌ها در چند سال گذشته، شما حالا می‌توانید آن‌ها را به عنوان زوج یا دوست‌هایی در کنار یکدیگر داشته باشید. انتظار می‌رود این نسخه امروز یا فردا در دسترس عموم کاربران نیز قرار گیرد.

آی او اس 13.2 تغییر وضوح ویدیوها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه خوبه من که عاشقش شدم