گوشی شیائومی ردمی 8 و ردمی 8A

دو گوشی شیائومی ردمی 8 و ردمی 8A با قیمت 100 دلاری عرضه شدند

فروش دو گوشی شیائومی ردمی 8 و ردمی 8A با قیمت 100 دلاری در چین آغاز شد. دو گوشی خانواده Xiaomi Redmi 8 جزو ارزان‌ترین گوشی‌های اندرویدی بازار هستند که ارزش خرید بسیار بالایی دارند.

پس از عرضه در چین٬ شرکت شیائومی دو گوشی رده ابتدایی شیائومی ردمی 8 و ردمی 8A خود را در بازار داخلی خود یعنی کشور چین نیز عرضه کرد. شاید بزرگ‌ترین تفاوت بین این دو گوشی مربوط به بخش‌های دوربین و طراحی آن‌ها است.

نسخه‌ی اصلی این گوشی به طراحی شیشه‌ای جدید Aura Wave Glass مجهز است که شیائومی همراه با گوشی ردمی کی 20 آن را معرفی کرد٬ در حالی که مدل 8A دارای طراحی پلاستیکی Aura Wave Grip است. نمایشگر هر دو گوشی 6.22 اینچی با وضوح +HD است٬ در حالی که حفره‌ی روی آن از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. شباهت‌ها همچنان ادامه پیدا می‌کند. چرا که این دو گوشی از یک تراشه‌ی 12 نانومتری اسنپدراگون 439 با 3/4 گیگ رم و 32/64 گیگ رم با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی میکرو اس دی بهره می‌برند.

گوشی شیائومی ردمی 8 و ردمی 8A

Redmi 8

روی قاب پشتی٬ دو دیوایس از یک دوربین با سنسور 12 مگاپیکسلی Sony IMX363 برخوردارند. البته در مدل اصلی یک سنسور ثانویه‌ی 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک اسکنر اثر انگشت نیز حضور دارد. ظرفیت باتری هر دو دیوایس نیز 5 هزار میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات است.

گوشی شیائومی ردمی 8 و ردمی 8A

Redmi 8A

در حال حاضر گوشی شیائومی ردمی ۸ با قیمت پایه‌ی 113 دلاری برای مدلی با پیکربندی رم 3/حافظه 32 گیگ عرضه می‌شود٬ در حالی که مدل قدرتمندتر آن با رم 4/ حافظه 64 گیگ 127 دلار قیمت دارد. فروش مدل ۸ ای نیز با قیمت پایه 99 دلاری برای نسخه‌ی مجهز به رم 3/حافظه 32 گیگ و 113 دلار برای نسخه‌ی مجهز به رم 4/حافظه 32 گیگ از فردا آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*