بررسی اولیه پیکسل بادز گوگل

بررسی اولیه پیکسل بادز گوگل ؛‌ قاتل ایرپادز اپل در راه است؟

در این مقاله قصد داریم به بررسی اولیه پیکسل بادز (Pixel Buds)، ایربادهای بیسیم جدید شرکت گوگل بپردازیم. آیا این هدفون بیسیم می‌تواند با ایرپادز اپل رقابت کند؟

گوگل روز گذشته در رویداد سخت افزاری Made by Google خود از پیکسل بادز جدید خود پرده برداری کرد. این دیوایس، در اصل یک جفت ایرباد بیسیم است که با دستیار مجازی و دیگر سرویس‌های گوگل در ارتباط است. ما در این مقاله با بررسی اولیه پیکسل بادز گوگل شما را هر چه بیشتر با این محصول آشنا خواهیم کرد.

بررسی اولیه پیکسل بادز گوگل

طراحی

دومین نسل پیکسل بادز کوچک، دارای ایربادهای گرد و تو گوشی کوتاه است. آن‌ها سبک به نظر می‌رسند و برخلاف ایرپادز، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به خوبی در گوش شما جای بگیرند. به غیر از اندازه‌ی کوچک، احساس بسیار راحتی را نیز انتقال می‌دهند.

بررسی اولیه پیکسل بادز گوگل

به لطف یک دریچه‌ی فضایی منحصر به فرد، شما احساس نخواهید کرد که چیزی داخل گوش شما قرار دارد. به نظر من راحتی این هدفون‌ها، اگر بهتر از ایرپادز نباشد، از آن کمتر نیست. البته متاسفانه نرم افزار آن 100 درصد آماده نبود و ما نتوانستیم کیفیت پخش موسیقی آن را در رویداد شب گذشته بی‌آزماییم.

قابلیت‌ها

درست مانند نسل نخست، ایر ایربادهای جدید نیز دارای ارتباط تنگاتنگی با گوگل اسیستنت هستند و شما می‌توانید با فرامین “Hey Google” یا “Okay Google” آن را فراخوانی کنید. همچنین این هدفون می‌تواند قابلیت جذاب ترجمه‌ی همزمان را نیز به شما ارائه کند.

بررسی اولیه پیکسل بادز گوگل

به لطف یک طراحی هیبریدی، این ایربادز ارائه کننده‌ی صدای قدرتمند و واضحی هستند. گوگل می‌گوید پیکسل بادز به صورت خودکار صدای خود را با نویزهایی که از محیط یا صداهایی که از مجاورت شما به گوش می‌رسد، تنظیم می‌کند. هرچند این هدفون از فناوری نویز کنسلینگ فعال بهره‌ای نمی‌برد، اما همین تنظیم خودکار می‌تواند عملکردی مشابه را ارائه کند. گفته می‌شود این دیوایس دارای عمر باتری 5 ساعته برای استفاده‌ی مداوم است و با یک کیس شارژ جداگانه می‌توان از آن تا 24 ساعت اضافه‌تر نیز استفاده کرد. علاوه بر این مورد، یک درگاه USB-C نیز در پایین دیوایس قرار دارد. شما همچنین می‌توانید هدفون خود را با فناوری شارژ بیسیم نیز شارژ کنید.

بررسی اولیه پیکسل بادز گوگل

محدوده پوششی این ایربادهای جدید نیز افزایش پیدا کرده است. شما می‌توانید تا سه اتاق دورتر از منزل و بیش از طول یک زمین فوتبال در خارج از خانه‌ی خود با منبع فاصله داشته باشید. ما از دریافت تاییدیه‌های مختلف نظیر aptX HD توسط این دیوایس بی‌خبریم، اما گفته شده است که در آزمایش‌ها تاخیر کم‌تر از متوسط را ارائه می‌کند. در انتها باید به جایگیری میکروفون‌هایی با فناوری بیم فورمینگ (Beam Forming) روی این گجت اشاره کرد که به ضبط صداهایی شفاف و دقیق کمک می‌کنند و شتاب‌دهنده‌های صوتی نیز وجود دارد که صدا را از استخوان فک شما تشخیص می‌دهد تا بتواند سریع‌تر نسبت به آن پاسخگو باشد.

قیمت و زمان عرضه

دومین نسل هدفون بیسیم Pixel Buds گوگل از بهار سال 2020 میلادی و در 4 رنگ مختلف سبز، سفید، مشکی و نارنجی عرضه خواهد شد. این دیوایس 179 دلار قیمت دارد که می‌تواند از آن رقیبی سرسخت برای اپل ایرپادز بسازد. هرچند آن کمی گران قیمت‌تر از گلکسی بادز سامسونگ است.

با توجه به وزن سبک، طراحی با استفاده‌ی راحت، قابلیت‌های هوشمند و صدایی غنی، پیکسل بادز جدید گوگل می‌تواند باعث رشد بخش ایربادهای بیسیم واقعی بازار شود. ما بی‌صبرانه مشتاق بررسی کامل‌تر این دیوایس هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*