سامسونگ OneUI 2.0

رابط کاربری سامسونگ OneUI 2.0 سیستم تشخیص چهره را بهبود می‌بخشد

رابط کاربری سامسونگ OneUI 2.0 همراه با نسخه بتای اندروید 10 برای گوشی های گلکسی اس 10 ارائه شده که در آن سیستم قفل‌گشایی تشخیص چهره بهبود می‌یابد.

نسخه بتای سیستم عامل اندروید 10 برای گوشی های سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10)، تغییراتی را به همراه داشته که بخشی از آن مربوط به رابط کاربری OneUI در این گوشی‌ها است. دو ویژگی جدید در این نسخه بتا وجود دارد که هدف آن تقویت قابلیت تشخیص چهره یا Face Recognition است.

تغییرات سیستم تشخیص چهره با سامسونگ OneUI 2.0

حالت اول با نام ظاهر جایگزین یا Alternative Look شناخته می‌شود که به شما کمک می‌کند چهره خود را حتی در هنگام تغییر ظاهر به گوشی بشناسانید. همان‌طور که انتظار می‌رود، این ویژگی نیاز دارد تا شما هنگام تغییر ظاهر، چهره خود را در گوشی ثبت کنید. علاوه بر این، سیستم تشخیص چهره نیاز دارد تا شما هنگام باز کردن قفل دستگاه خود، چشمانتان را باز نگه دارید که این موضوع به بهبود امنیت کمک می‌کند.

سامسونگ OneUI 2.0

نسخه جدید بتای اندروید 10 با رابط کاربری سامسونگ OneUI 2.0 در حال حاضر در کره جنوبی، آمریکا و آلمان ارائه شده و انتظار می‌رود به زودی به مناطق بیشتری بیاید، اما فعلا منتظر تایید رسمی سامسونگ در این مورد هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*