شیائومی سرفیس دیسپلی

شیائومی مانیتور و شیائومی سرفیس دیسپلی معرفی شدند

شیائومی مانیتور (Xiaomi Monitor) و شیائومی سرفیس دیسپلی (Xiaomi Surface Display) نام دو مانیتور جدید این شرکت محسوب می‌شوند. یکی از آن‌ها به طور ویژه مخصوص گیمرها ساخته شده است.

شرکت شیائومی دو مانیتور جدید معرفی کرد. به وسیله عرضه آن‌ها، این شرکت رسما وارد بازار نمایشگرها شد. یکی از آن‌ها Xiaomi Monitor نام داشته و مجهز به پنلی 23.8 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی است. نام دیگری Xiaomi Surface Display بوده و مجهز به پنلی 34 اینچی، مخصوص گیمرها است.

شیائومی مانیتور

این مانیتور کاملا مکعب مستطیلی طراحی شده است. دکمه‌های کنترل منو زیر حاشیه پایینی قرار دارند. پایه آن شبیه به یک استوانه و سیلندر طراحی شده، اما متاسفانه فاقد قابلیت تنظیم ارتفاع است. با این حال می‌توان روی پایه، زاویه صفحه نمایش را تغییر داد.

در پشت بدنه، درگاه ورودی کابل برق و اچ دی ام آی قابل مشاهده است. تکنولوژی مورد استفاده در پنل Xiaomi Monitor از نوع IPS بوده و از زاویه دید 178 درجه پشتیبانی می‌کند. برای خرید آن باید 100 دلار پرداخت کنید. فروش آن به زودی آغاز خواهد شد.

شیائومی سرفیس دیسپلی

شیائومی سرفیس دیسپلی مجهز به پنلی 34 اینچی بوده و از نسبت ابعاد تصویر 21:9 پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل رزولوشن آن را باید به صورت 3440 در 1440 پیکسل بیان کرد. حداکثر نرخ تازه‌سازی 144 هرتز بوده و از فناوری AMD Freesync پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی 121 درصدی از محدوده رنگ sRGB را باید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن عنوان کرد.

ارتفاع و جهت قرارگیری مانیتور روی پایه آن قابل تنظیم است. بر اساس اخبار قبلی، در نمایشگرهای منحنی ساخت شرکت شیائومی از پنل‌های سامسونگ استفاده می‌شود. البته پنل مورد استفاده در مانیتور 23.8 اینچی شیائومی، ساخت شرکت BOE است. قیمت شیائومی سرفیس دیسپلی 350 دلار است. همانند مدل 23.8 اینچی، فروش آن نیز از سه روز دیگر آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اشغال و بدرد نخور دقیقا مثل سامسونگ بنجل بدرد نخور هستن