رندرهای وان پلاس 8 پرو

انتشار اولین رندرهای وان پلاس 8 پرو (OnePlus 8 Pro)

نخستین سری از رندرهای وان پلاس 8 پرو (OnePlus 8 Pro) منتشر شد. بر اساس آن‌ها به دید خوبی درباره سبک طراحی پرچمدار سال 2020 وان پلاس دست پیدا کرده‌ایم.

هنوز از رونمایی وان پلاس 7 تی و وان پلاس 7 تی پرو یک ماه نگذشته است، اما چندی پیش رندرهای وان پلاس 8 را مشاهده کردیم. حالا نوبت به انتشار رندرهای وان پلاس 8 پرو رسیده است.

بر اساس عکس‌های زیر، گوشی OnePlus 8 Pro مجهز به نمایشگری دارای حفره است. این برخلاف طراحی کاملا بدون حاشیه دو گوشی خانواده OnePlus 7T محسوب می‌شود.

از نظر ظاهری، به جز استفاده از اسپیکر روگوشی بزرگتر، تفاوت زیادی با گوشی وان پلاس 8 دیده نمی‌شود. به خاطر وجود آن، حاشیه بالای نمایشگر در مقایسه با مدل پایه کمی ضخیم‌تر به نظر می‌رسد. با تماشای پنل پشتی، تغییرات ظاهری بیشتری خواهیم دید. در اینجا یک سنسور ToF به دوربین اصلی اضافه شده است.

محل قرارگیری دکمه‌ها، اسپیکر، درگاه یو اس بی و درگاه سیم کارت در وان پلاس 8 پرو و وان پلاس 8 یکسان است. با این حال وجود قابلیت‌های بیشتر همچون افزوده شدن سنسور ToF به دوربین اصلی سبب شده ضخامت بدنه مدل Pro برابر 0.7 میلی‌متر بیشتر باشد. اندازه نمایشگر آن 6.65 اینچ (0.15 اینچ) است.

حداکثر نرخ تازه‌سازی در نمایشگر هر دو گوشی 90 هرتز است. به نظر می‌رسد وان پلاس این ویژگی را تبدیل به یک استاندارد برای گوشی‌های هوشمند خود کرده و از این پس در همه محصولاتش از چنین صفحه نمایش‌هایی استفاده خواهد کرد. شرکت به طور علنی اعلام کرده همه گوشی‌های هوشمند آینده آن از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز پشتیبانی می‌کنند.

رندرهای وان پلاس 8 پرو

با در نظر گرفتن زمان عرضه وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو در سال جاری، تاریخ رونمایی مدل‌های جدید را باید اردیبهشت یا خرداد سال آتی تخمین زد. با پیشروی در زمان اطلاعات بیشتری درباره مشخصات فنی آن‌ها به دست خواهیم آورد.