گوشی انعطاف پذیر موتورولا RAZR 2019

زمان رونمایی گوشی انعطاف پذیر موتورولا RAZR 2019 رسما اعلام شد

گوشی انعطاف پذیر موتورولا RAZR 2019 تا کمتر از یک ماه دیگر رونمایی می‌شود. موتورولا دعوت‌نامه‌ رویداد معرفی اولین گوشی منعطف خود را برای رسانه‌های خبری ارسال کرد.

رندر ویدیویی موتورولا موتو RAZR 2019 یک گوشی شگفت‌آور را به ما نشان داد. از مدت‌ها قبل از انتشار این ویدیو، در انتظار رونمایی یک گوشی منعطف شگفت‌آور از سوی موتورولا بودیم. بر اساس جدیدترین اخبار، انتظارها در روز سیزدهم نوامبر (بیست و دوم آبان) سال جاری به پایان خواهد رسید.

شرکت موتورولا به تازگی دعوت‌نامه‌هایی را برای رسانه‌های خبری به منظور شرکت در رویداد آتی خود ارسال کرده است. این رویداد در روز سیزدهم نوامبر و در لس آنجلس برگزار خواهد شد. این دعوت‌نامه شامل یک فایل Gif کوتاه است. این ویدیوی کوتاه را باید اولین تیزر رسمی گوشی منعطف موتورولا دانست. طبق متن داخل ویدیو، گوشی انعطاف پذیر موتورولا RAZR 2019 با همه گوشی‌های منعطفی که تا امروز دیده‌ایم متفاوت است.

تا امروز اطلاعات کمی درباره این گوشی فاش شده و سازنده نیز جزئیات بسیار کمی به صورت رسمی در اختیارمان قرار داده است. طبق رندرهای طراحی و منتشر شده تا امروز، اولین گوشی منعطف موتورولا دارای دو نمایشگر بوده و از تراشه اسنپدراگون 710 قدرت می‌گیرد. در نتیجه همانند گوشی انعطاف پذیر سامسونگ و هواوی، از نظر توان پردازشی، همرده پرچمداران نخواهد بود.

گوشی از نظر حافظه به دو نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی و 6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت ظرفیت داخلی تقسیم می‌شود. ظرفیت باتری 2730 میلی‌آمپر ساعت است. بر اساس شایعات قبلی، قیمت گوشی 1500 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*