جعبه گشایی وان پلاس 7 تی پرو

جعبه گشایی وان پلاس 7 تی پرو و نگاهی به ویژگی‌های کلیدی آن (گجت تی وی)

در این ویدیو می‌توانید جعبه گشایی وان پلاس 7 تی پرو (OnePlus 7T Pro) را مشاهده کنید و با محتویات جعبه و همچنین مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی بالارده آشنا شوید.

وان پلاس 7 تی پرو (OnePlus 7T Pro) یک گوشی چینی با مشخصات فنی بالارده و ظاهر بسیار زیبا است که اخیرا معرفی و به بازار عرضه شد. این گوشی توانست نظر بسیاری از کاربران و کارشناسان حوزه تکنولوژی را به خود جلب کند و با امکانات بالا و قیمت مناسب خود، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

صفحه نمایش 6.67 اینچی Fluid AMOLED با وضوح 3120 در 1440 پیکسل، سیستم عامل اندروید 10، تراشه اسنپدراگون 855 پلاس، 8 یا 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین سه گانه 48 + 16 + 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی پاپ آپ یا جهنده 16 مگاپیکسلی، باتری 4085 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 30 واتی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از جمله مشخصات وان پلاس 7 تی پرو محسوب می‌شوند.

در این ویدیو که امروز در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم می‌توانید جعبه گشایی وان پلاس 7 تی پرو را مشاهده کنید و با محتویات درون جعبه این گوشی آشنا شوید و سپس نگاهی به ویژگی‌های کلیدی پرچمدار جدید وان پلاس می‌اندازیم.

ویدیوی جعبه گشایی وان پلاس 7 تی پرو