فولکس واگن تیگوان 2020

فولکس واگن تیگوان 2020 با امکانات بیشتر معرفی شد

فولکس واگن تیگوان 2020 معرفی شد. شرکت فولکس واگن مدل 2020 تیگوان را به همراه امکانات بیشتر به بازار عرضه کرد. در ادامه مشخصات و قیمت این خودرو را بررسی می‌کنیم.

علاقه‌مندان به محصولات فولکس واگن منتظرند این شرکت خودروسازی آلمانی مدل جدید تیگوان R را معرفی کند، اما فولکس واگن مدل عادی کراس اوور خود را به همراه تغییراتی اندکی در مدل 2020 رونمایی کرد. تیگوان مدل 2020 نسبت به گذشته از امکانات بیشتری بهره می‌برد که این موضوع قیمت آن را حدود 675 دلار افزایش داده است.

قیمت فولکس واگن تیگوان 2020

فولکس واگن تیگوان 2020

مشتریان برای خرید مدل پایه تیگوان S می‌بایست حدود 25 هزار و 965 دلار پرداخت کنند که شاهد افزایش 675 دلاری آن نسبت به قبل هستیم. فولکس واگن به ازای این افزایش قیمت امکانات جدیدی را به این خودرو افزوده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به هشدار ترافیک عقب، ترمز اضطراری خودکار و پایش نقاط کور اشاره کرد که به صورت استاندارد با این خودرو ارائه می‌شوند. چنین سیستم‌هایی در گذشته به شکل پکیج دستیار راننده با قیمت 450 دلار قابل سفارش بودند، بنابراین مشتریان فقط 225 دلار بیشتر برای مدل تیگوان S نسبت به نسل قبل می‌بایست هزینه کنند.

فولکس واگن تیگوان 2020

قیمت تریم SE که یک مدل بالاتر از S محسوب می‌شود، حدود 425 دلار بیشتر شده و مدل SEL نیز با افزایش قیمت 475 دلاری مواجه شده است. گفتنی است مدل پرچمدار SEL پریمیوم R-Line در حال حاضر 75 دلار ارزان‌تر از قبل قابل سفارش است. از مهم‌ترین تغییرات تیگوان 2020 نسبت به قبل می‌توان به این موضوع اشاره کرد که گارانتی 6 ساله یا 115 هزار کیلومتر به 4 سال یا 80 هزار کیلومتر کاهش پیدا کرده است، اما از طرفی فولکس واگن برای این خودرو 2 سال هزینه‌های رایگان در نظر گرفته است که در نسل‌های قبلی چنین امکانی وجود نداشت. گفتنی است مدل‌های قبلی تیگوان با تخفیف 1500 دلاری به مشتریان عرضه می‌شدند. البته تغییرات عمده این خودرو هنگامی اتفاق خواهد افتاد که در سال آینده تیگوان به مدل فیس لیفت ارتقا پیدا کند و مدل پرفورمنس R نیز به بازار عرضه شود.

تصاویر فولکس واگن تیگوان مدل 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*