هواوی نوا 5 زد

هواوی نوا 5 زد در یک عکس رسمی دیده شد + مشخصات فنی

هواوی تصویر رسمی از گوشی هواوی نوا 5 زد (Huawei Nova 5z) به عنوان ششمین عضو خانواده نوا را منتشر کرد. همراه با شکل ظاهری، هواوی برخی از مشخصات کلیدی این گوشی را نیز فاش کرده است.

هواوی پنج گوشی هوشمند از زیر مجموعه‌ی خانواده‌ نوا 5 را معرفی کرده است و این شرکت امروز رسما اعلام کرده که به زودی ششمین عضو این خانواده نیز چشم به جهان خواهد گشود. نام فرزند جدید این شرکت نیز هواوی نوا 5 زد است.

شباهت هواوی نوا 5 زد با نوا 5 آی پرو

غول چینی یک عکس تبلیغاتی را در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کرده است که به رونمایی از طراحی این گوشی و افشای برخی از مشخصات کلیدی آن می‌پردازد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، نوا 5z ظاهری شبیه به نوا 5 آی پرو دارد. آن از یک حفره روی نمایشگر جلویی برای میزبانی از دوربین سلفی بهره می‌برد و چهار دوربین نیز در یک ماژول مربعی، در وسط قسمت بالایی قاب پشتی گوشی قرار گرفته‌اند.

هواوی نوا 5 زد

این تصویر نشان می‌دهد که پیکربندی دوربین چهارگانه پشتی گوشی جدید هواوی شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود. برای تهیه‌ی تصاویر سلفی و مکالمات تصویری نیز شما یک دوربین 32 مگاپیکسلی را در زیر حفره‌ی گنجانده شده روی نمایشگر در اختیار خواهید داشت. در انتها لازم به ذکر است که این گوشی از تراشه‌ی میان‌رده کایرین 810 هواوی قدرت می‌گیرد.

طراحی، تراشه‌ی به کار رفته زیر قاب و پیکربندی و جایگیری دوربین‌های این گوشی با نوا 5 آی پرو یکسان است؛ پس باید منتظر ماند و دید که هواوی چه تغییراتی را برای تمایز در این گوشی جدید اعمال خواهد کرد. هنوز زمان معرفی و قیمت این دیوایس مشخص نشده است، اما روی صفحه‌ی گوشی موجود در تصویر تاریخ 21 اکتبر (29 مهر 98) نقش بسته است. اگر این چنین باشد، دوشنبه‌ی پیش رو می‌توانیم شاهد پرده برداری هواوی از ششمین عضو خانواده Nova باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*