هواوی نوا 5 زد

هواوی نوا 5 زد معرفی شد؛ نسخه ارزان‌تر نوا 5i پرو

هواوی گوشی‌های سری نوا ۵ را خرداد ماه معرفی کرد و چند هفته بعد، نوا 5i پرو هم به جمع آن‌ها پیوست. حالا عضو دیگر این خانواده با نام هواوی نوا 5 زد (Huawei nova 5z) از راه رسیده است.

تازه‌ترین عضو خانواده را باید همان نوا 5 آی پرو با یک ترکیب حافظه جدید توصیف کنیم. هواوی نوا 5 زد از تراشه کایرین 810 قدرت می‌گیرد که با 6 گیگ رم همراهی می‌شود. ظرفیت حافظ داخلی دستگاه، 64 یا 128 گیگابایت است که ترکیب 6+64 گیگ، جدید محسوب می‌شود. سایر مشخصات آن از صفحه نمایش گرفته تا باتری و دوربین‌ها، بدون تغییر باقی مانده‌اند.

هواوی نوا 5 زد

مشخصات فنی هواوی نوا 5 زد

گوشی جدید هواوی دارای یک صفحه نمایش 6.26 اینچی LCD است و با حفره‌ای که دارد، از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. اجزای دوربین چهارگانه را در پنل پشتی، یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند.

باتری هواوی نوا 5z ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 20 وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی به EMUI 9.1 تجهیز شده که مبتنی بر اندروید 9 پای است. همچنین بوسترهای نرم افزاری و سخت افزاری فراوانی دارد که می‌توانیم به GPU Turbo برای گیمینگ و قابلیت‌های AI (هوش مصنوعی) برای دوربین و پرفورمنس اشاره کنیم.

قیمت هواوی نوا ۵ زد

هم‌اکنون بسته به ظرفیت حافظه داخلی، امکان خرید این محصول با قیمتی معادل 225 یا 255 دلار وجود دارد. رنگ‌بندی دستگاه هم شامل مشکی، آبی و سبز می‌شود. البته فعلا فروش نوا 5z و 5i Pro محدود به بازار چین است.

هواوی نوا 5 زد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*