دوشنبه سوری همراه اول

در طرح دوشنبه سوری همراه اول در مهر 98 هدیه بگیرید

اپراتور اول کشور در مهر 98 نیز در طرحی تحت عنوان دوشنبه سوری همراه اول به مشترکان خود به صورت تصادفی تا 100 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می‌دهد.

اپراتور همراه اول با هدف تکریم و افزایش رضایتمندی مشتریان خود در آخرین دوشنبه هر ماه تحت عنوان طرح دوشنبه سوری به مشتریان خود بسته‌های اینترنت رایگان یک روزه اهدا می‌کند. مشترکان برای بهره‌مندی از این هدایا می‌توانند در دوشنبه پایان هر ماه با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 64 مربع (#64*100*) در این طرح شرکت کنند.

جزئیات طرح دوشنبه سوری همراه اول

اپراتور همراه اول امکانی را فراهم کرد که از این پس مشترکان انارستانی نیز قادر خواهند بود در آخرین دوشنبه هر ماه در کمپین دوشنبه سوری این اپراتور شرکت کنند و از بسته‌های رایگان اینترنت بهره‌مند شوند. از این رو دهمین دوره این طرح از امروز، دوشنبه 29 مهر 98 اجرا می‌شود. در این طرح بسته‌های دیتا 500 مگابایت تا 100 گیگابایت یک روزه (از 5 صبح تا 5 عصر) به کلیه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول به صورت تصادفی اعطا می‌شود که مشترکان می‌بایست کد دستوری (#64*100*) را شماره‌گیری کنند. گفتنی است کلیه مشترکان تا سال 23:59 امروز مهلت خواهند داشت تا با شماره‌گیری کد فوق در این طرح شرکت کنند.