گوشی های خمیده سامسونگ

سامسونگ به فکر فروش 5 تا 6 میلیون نسخه از گوشی های خمیده خود در سال 2020 است

رسانه‌‌ی کره‌ای ET News گزارش می‌دهد که سامسونگ به فکر فروش 5 تا 6 میلیون نسخه از گوشی های خمیده خود در سال آینده میلادی است. این درحالیست که هدف‌گذاری اولیه‌ی سامسونگ دو برابر این میزان بوده است!

رسانه‌ی کره‌ای ET News گزارش داده است که سامسونگ می‌خواهد سال آینده تولید گوشی های خمیده خود را افزایش ببخشد. ظاهرا این شرکت هدف افزایش 10 میلیون دستگاهی داشته است٬ اما برای تحلیلگران سوال است که آیا این میزان برای تمام بازارها کافی است یا خیر!

بر اساس اعداد و ارقام اعلام شده٬ سامسونگ 500 هزار نسخه از گوشی گلکسی فولد خود را امسال فروخته است. سال آینده٬ این مقدار به 5 تا 6 میلیون نسخه خواهد رسید. در همین راستا٬ سامسونگ دیسپلی به دنبال راه‌های جدیدی برای افزایش تولیدات نمایشگرهای مخصوص این محصولات است.

در حال حاضر سامسونگ گوشی گلکسی فولد را در بسته‌های 10 هزار نسخه‌ای می‌فروشد. به منظور دستیابی به این اهداف تولید جدید٬ این شرکت باید سرمایه‌گذاری خود در تاسیسات مستقر در ویتنام را افزایش ببخشد. به ویژه اگر بخواهد به جای نمایشگر پلاستیکی٬ از یک نمایشگر شیشه‌ای مقاوم‌تر به نام Utra Thin Glass روی گوشی خمیده‌ی خود استفاده کند.

تحلیلگران بازار نیز پیش‌بینی می‌کنند که بیشتر فروش گوشی های خمیده سال آینده‌ی بازار٬ متعلق به شرکت سامسونگ خواهد بود. با این حال شرکت DSCC تخمین می‌زند که تقاضای کافی برای 4 تا 5 میلیون دستگاه وجود دارد٬ اما IHS Markit بدبینانه‌تر پیش‌بینی کرده و انتظار 3 میلیون نسخه را دارد.

بنابراین حتی اگر گوشی‌های منعطف سامسونگ بر بازار مسلط شوند٬ ممکن است این شرکت هنوز هم نتواند به اهداف فروش خودش برسد. شاید این نگرش منفی از سوی تحلیلگران باعث شود که سامسونگ برنامه‌ی اولیه‌ی خود برای عرضه‌ی 10 میلیون گوشی منعطف را کاهش دهد و به عدد معقول‌تری برسیم. ما زمزمه‌هایی در خصوص اینکه سامسونگ مشغول کار روی یک گوشی منعطف جدید (یا شاید چند مدل) است را شنیده‌ایم. یکی از آن‌ها ب هصورت عمودی تا خواهد شد و به جای برچسب قیمتی 1980 دلاری گلکسی فولد٬ از قیمت رقابتی‌تر 1500 دلاری برخوردار خواهد بود. ظاهرا قرار بود این گوشی تا سه ماهه‌ی نخست سال آینده عرضه شود٬ اما معرفی آن ممکن است با تاخیر مواجه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. هرکی بخره اشتباه کرده

  2. این شرکت تا کل دنیا رو به بنجل های خودش مزین نکنه دست بر دار نیست! خخخخ

    • واقعا میان رده هاش افتضاح هستن

    • بنجل فکر و منطق و نظر توئه
      امان از مشکلات مالی که نمیزاره خیلی ها طعم کیفیت رو بچشن و روی میارن به محصولات فیک یا حداکثر چینی اونم نه از برندهای معروف چینی و بعد فکر میکنن گوشیشون خوبه
      انشاالله اگه بتونی یک محصول سامسونگ رو بخری دیگه این حرف رو نمیزنی