شیائومی های فای هایبرید

ایرفون پرچمدار شیائومی های فای هایبرید (HiFi Hybrid) معرفی شد

ایرفون شیائومی های فای هایبرید (HiFi Hybrid) در دسته‌بندی پرچمداران قرار گرفته و از امکانات و کیفیت بسیار خوبی بهره می‌برد. قیمت آن در مقایسه با محصولات مشابه به مراتب پایین‌تر است.

شرکت شیائومی برای دوست‌داران موزیک، یک ایرفون جدید معرفی کرد. این گجت از نظر ظاهری شبیه ایرفون HiFi قبلی شرکت نبوده و تفاوت‌های زیادی با آن دارد. به عقیده سازنده، محصول جدید را باید در دسته‌بندی پرچمداران، جزو ارزان قیمت‌ترین موارد دانست.

برای محصول نام برده چهار درایور در نظر گرفته شده است. دو واحد درایور داینامیک و دو واحد آرمیچر متعادل‌سازی در ساختار آن وجود دارد. آرمیچرهای مخصوص متعادل‌سازی قبل از درایورهای داینامیکی قرار گرفته و وظیفه آن‌ها، افزایش جزئیات صوت است.

ویژگی‌های ایرفون شیائومی های فای هایبرید

شیائومی برای ایجاد بیس از یک لایه سیلیکونی استفاده می‌کند. به منظور دستیابی به صوتی با حجم بالا، داخل دیافراگم ایرفون شیائومی های فای هایبرید از ترکیبی از تیتانیوم استفاده شده است. کانکتورها از نوع MMCX بوده و روکش ضخیم‌تری در مقایسه با قبل دارند. به لطف استفاده از کانکتورهای جدید، اتصال بهتری برقرار خواهد شد. سازنده اعلام کرد در صورت شکستن یا خراب شدن کانکتورهای ایرفون شیائومی HiFi Hybrid می‌توان آن‌ها را تعویض کرد. محفظه صدای ایرفون از زیرکونیا ساخته شده و از دوام بسیار بالایی برخوردار است.

یکی از مزیت‌های بسیار خوب ایرفون جدید شیائومی، امکان استفاده از آن به صورت باسیم یا بدون سیم است. در حالت وایرلس، آن را وارد آمپلی فایری پشتیبانی‌کننده از Hi-Res SBC ،AAC و LDAC خواهید کرد. در حالت اتصال سیم‌دار، بین استفاده از درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری یا کابلی با خروجی یو اس بی C حق انتخاب دارید. سیم‌های گجت، از مس نقره‌ اندود ساخته شده‌اند.

شیائومی های فای هایبرید

تا روز دهم نوامبر (نوزدهم آبان) می‌توان محصول را از وب سایت Mi.com پیش خرید کرد. از روز یازدهم نوامبر، امکان خرید مستقیم آن میسر می‌شود. قیمت محصول 170 دلار است. افرادی که ایرفون را پیش خرید می‌کنند، باید یک سوم الی یک دوم قیمت اصلی را پیش پرداخت کنند. افراد ساکن دیگر کشورها به جز چین، از طریق وب سایت Hifigo.com باید اقدام به خریداریم ایرفون جدید شیائومی کنند.

داخل جعبه، یک عدد ایرفون، یک کابل کوتاه و یک کابل بلند با جک 3.5 میلی‌متری، یک کابل با خروجی یو اس بی C، یک آداپتور بلوتوث، چهار جفت گوشی سیلیکونی با اندازه‌های مختلف، یک جعبه نگهدارنده، یک کابل شارژر با خروجی یو اس بی C، یک جفت پایه نگهدارنده دور گوش و یک دفترچه راهنمای دریافت خواهید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*