سیستم مورد نیاز بازی The Outer Worlds

بازی جهان‌های بیرونی یکی از عناوین مورد انتظار سال 2019 است که به زودی منتشر خواهد شد. مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی The Outer Worlds را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز بازی The Outer Worlds تقریبا مناسب است و افرادی که دارای سیستم‌های میان رده هستند و یا از پردازنده‌های Core i3 استفاده می‌کنند، مشکلی در اجرای آن نخواهند داشت.

سیستم مورد نیاز بازی The Outer Worlds

– سیستم عامل: ویندوز 7 (نسخه سرویس پک 1) / ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Intel Core i3-3225 / ای ام دی Phenom II X6 1100T
– حافظه رم: 4 گیگ
– کارت گرافیک: انویدیا GTX 650 Ti / ای ام دی HD 7850
– فضای هارد دیسک: حداقل 40 گیگابایت
– دایرکت ایکس: نسخه 11

سیستم پیشنهادی بازی جهان های بیرونی

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i7-7700K / ای ام دی Ryzen 5 1600
– حافظه رم: 8 گیگ
– کارت گرافیک: انویدیا GTX 1060 6GB / ای ام دی Radeon RX 470
– فضای هارد دیسک: حداقل 40 گیگابایت
– دایرکت ایکس: نسخه 11

همان طور که دیدید، این بازی برای کامپیوترها چندان چالش برانگیز نیست و فضای زیادی را هم اشغال نمی‌کند. برخلاف بازی‌های اخیر که به فضای بالای 100 گیگ نیاز دارند (همانند کال آف دیوتی: مدرن وارفر و گوست ریکون: بریک پوینت)، این بازی دارای حجم مناسبی است.

سیستم مورد نیاز بازی The Outer Worlds

بازی جهان‌های بیرونی یک اثر نقش آفرینی است که توسط استودیوی آبسیدین اینترتیمنت (Obsidian Entertainment)، سازنده بازی محبوب فال اوت: نیو وگاس (Fallout: New Vegas) ساخته شده است. این بازی از مکانیک‌های گیم پلی جالبی بهره می‌برد و دارای عناصر نوآورانه‌ای خواهد بود. همچنین، کارهایی که در این بازی انجام می‌دهید، در شکل‌گیری داستان و نوع برخورد دیگر شخصیت‌ها با شما تاثیر دارد. هر کار خوب یا بدی که انجام می‌دهید، شاهد تاثیرات مثبت و منفی آن در پیرامون خود خواهید بود.

این بازی در تاریخ 25 اکتبر 2019 (جمعه 3 آبان 1398) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. همانند بسیاری از بازی‌های بزرگ اخیر، بازی The Outer Worlds هم از فروشگاه اپیک استور منتشر می‌شود و حداقل تا یک سال، نسخه پلتفرم استیم آن عرضه نخواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*