پرطرفدارترین بازی های آنلاین

پرطرفدارترین بازی های آنلاین در جهان از سال 2015 تا 2019 (گجت تی وی)

در حال حاضر بازی های آنلاین طرفداران زیادی پیدا کرده و شاید بتوان گفت از بازی‌های آفلاین هم محبوب‌تر شده‌اند. در ادامه، ویدیوی پرطرفدارترین بازی های آنلاین در سال‌های 2015 تا 2019 را مشاهده می‌کنید.

امروزه به لطف اینترنت می‌توانید از خانه خود با دوستانتان یا دیگر گیمرها در سراسر دنیا بازی کنید. این روزها محبوبیت بازی های آنلاین به طور قابل توجهی در حال افزایش است و سازندگان بازی‌ها یا کلا به ساخت بازی های آنلاین روی آورده‌اند یا اگر بازی آفلاین عرضه می‌کنند هم حداقل یک حالت آنلاین در آن قرار می‌دهند. به همین دلیل تعداد بازی های آنلاین روز به روز بیشتر می‌شود، اما شما فکر می‌کنید پرطرفدارترین بازی های آنلاین در جهان کدام بازی‌ها هستند؟

کمتر گیمری را می‌توان پیدا کرده که بازی کانتر استرایک را تجربه نکرده باشد و شاید بتوان گفت خیلی از بازی‌بازها با کانتر و وارکرافت وارد دنیای بازی های آنلاین شدند. در یکی دو سال اخیر نیز بازی‌های پابجی، فورتنایت و ایپکس لجندز به طور عجیبی محبوب شدند و گیمرهای سراسر جهان را به خود مشغول کردند. اکنون می‌توانید محبوب ترین بازی های آنلاین در جهان را طی سال‌های 2015 تا 2019 بشناسید. همانطور که در این ویدیو مشاهده می‌کنید، بازی‌های League of Legends، فورتنایت، Cs: Global Offensive، وارکرافت، جی تی ای 5، فیفا 20، پابجی، Apex Legends، ماینکرفت، Destiny 2 و Dota 2 محبوب ترین بازی های آنلاین در حال حاضر هستند.

ویدیوی پرطرفدارترین بازی های آنلاین جهان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بهترین بازی انلاین به نظرم
    WORLD OF TANKS
    هست پیشنهاد میکنم این بازی حتما دانلود کنید