آنر بند 5 آی

آنر بند 5 آی معرفی شد؛ یک دستبند سلامت با امکان شارژ راحت

برند زیرمجموعه هواوی علاوه بر نسخه جدید گوشی آنر 20 لایت، آنر بند 5 آی (Honor Band 5i) را نیز معرفی کرد. طراحی این گجت به گونه‌ای است که آن را از اکثر دستبندهای سلامت، متمایز می‌کند.

برخلاف بسیاری از دستبندهای هوشمند که یک کانکتور شارژ مخصوص دارند؛ آنر بند 5 آی به راحتی و مستقیما با اتصال به درگاه USB شارژ می‌شود؛ این طراحی که در هواوی بند 4 هم پیاده‌سازی شده است، نیاز به همراه داشتن شارژر را از بین می‌برد.

آنر بند 5 آی

مشخصات آنر بند 5 آی

صفحه نمایش TFT تمام رنگی گجت، سایز 0.96 اینچی و وضوح 160 در 80 پیکسل دارد. یک دکمه خازنی هوم نیز زیر آن دیده می‌شود. نمایشگر دستبند در آنِ واحد، می‌تواند 30 کاراکتر را نمایش دهد و قالب‌های متنوعی برای آن قابل انتخاب است.

آنر بند 5 آی

آنر بند 5i به لطف سنسور SpO2، توانایی اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون را دارد و برای مانیتورینگ ضربان قلب از TruSeen 3.5 استفاده می‌کند. کنترل موزیک در حال پخش از گوشی، ثبت الگوی خواب کاربر و 9 حالت ورزشی، از دیگر امکانات آن محسوب می‌شوند.

به ادعای آنر، این گجت پوشیدنی تا عمق 50 متری نسبت به آب مقاوم است. همچنین باتری 91 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه با هر بار شارژ، بین 7 تا 9 روز قابل استفاده خواهد بود. قیمت آنر بند ۵ آی برای پیش فروش، مبلغی معادل 21 دلار است. این دستبند سلامت در رنگ‌های مشکی، سبز و صورتی عرضه می‌شود و از تاریخ 10 آبان، قابل خریداری خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*