موتورولا موتو جی 8 پلاس و موتو ای 6 پلی

دو گوشی موتورولا موتو جی 8 پلاس و موتو ای 6 پلی رسما معرفی شدند

موتورولا از دو گوشی موتو جی 8 پلاس (Moto G8 Plus) و موتو ای 6 پلی (Moto E6 Play) پرده برداری کرد. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت‌ها و قیمت دو گوشی جدید موتورولا بیشتر آشنا شوید.

کمپانی موتورولا همچنان به معرفی گوشی‌های جدید خود در سال 2019 ادامه می‌دهد و دو گوشی موتورولا موتو جی 8 و موتو ای 6 دو مدل از تازه‌ترین آن‌ها هستند. همراه با این دو گوشی٬ موتورولا عرضه‌ی گوشی موتو وان ماکرو را نیز گسترش بخشیده است و این دیوایس قرار است از امروز با قیمت حدود 200 دلاری در بازارهای خارج از چین٬ فروخته شود.

موتو جی 8 پلاس

موتورولا موتو جی 8 پلاس و موتو ای 6 پلی

آخرین عوض خانواده موتو جی٬ گوشی موتو جی 8 پلاس نام دارد که یک گوشی میان‌رده‌ی جذاب به نظر می‌رسد. در جلو٬ یک نمایشگر 6.3 اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ دی پلاس و یک بریدگی در قسمت بالایی آن قرار دارد که از دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در پشت٬ ما می‌توانیم شاهد حضور سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 به همراهی سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 16 مگاپیکسلی f/2.2 به صورت عمودی هستیم.

چهارمین بریدگی٬ دوربین نیست. بلکه مربوط به ماژول فوکوس خودکار لیزری است. در سمت راست دوربین‌ها نیز اسکنر اثر انگشت در زیر لوگوی شرکت موتورولا قرار دارد.

در زیر قاب گوشی تراشه‌ی اسنپدراگون 665 قرار دارد که 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضایه ذخیره‌سازی نیز با آن همراه هستند. انرژی‌بخش این گوشی یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی است که با سرعت 18 وات شارژ می‌شود. در راس بخش نرم افزاری آن نیز اندروید 9 پای قرار دارد.

موتورولا این گوشی را با رنگبندی آبی و صورتی و با قیمت پایه‌ی 269 یورویی عرضه خواهد شد.

موتو ای 6 پلی

موتورولا موتو جی 8 پلاس و موتو ای 6 پلی

این گوشی را با موتورولا موتو ای 6 معمولی که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد اشتباه نگیرید٬ موتو ای 6 پلی جدید یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های حال حاضر بازار است که با قیمت پایه 109 یورویی عرضه خواهد شد. آن از یک نمایشگر 5.5 اینچی اچ دی پلاس با نسبت 18:9 و حاشیه‌های قابل توجهی در بالا و پایی خود استفاده می‌کند. قاب پشتی آن از زبان طراحی جدید موتورولا بهره می‌برد و در عین حال یک دوربین تک لنزی 13 مگاپیکسلی f/2.2 با یک فلاش LED روی آن قرار دارد. اسکنر اثر انگشت این گوشی نیز درست در زیر لوگوی موتورولا قرار گرفته است. ضمنا موتورولا از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در حاشیه‌ی بالایی صفحه استفاده کرده است.

در زیر قاب ما می‌توانیم تراشه‌ی مدیاتک MT6739 با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را دریابیم که به لطف یک کارت حافظه میکرو اس دی می‌توان آن را ارتقاء داد. یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی نیز در اینجا حضور دارد که با درگاه قدیمی میکرو یو اس بی شارژ‌می‌شود. در پایان باید به تجهیز این گوشی به اندروید 9 پای و عرضه در دو رنگ آبی و مشکی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*