نسخه جهانی آنر 9 ایکس

نسخه جهانی آنر 9 ایکس با دوربین سه‌گانه در راه ورود به بازار

برند زیرمجموعه هواوی، گوشی Honor 9X Pro را چند ماه قبل در چین عرضه کرده بود. حالا اما نسخه جهانی آنر 9 ایکس پرو هم در راه است؛ البته بدون اینکه پسوند پرو را در نام رسمی خود داشته باشد!

تفاوت نسخه جهانی آنر 9 ایکس و مدل پرو که در چین عرضه شده بود، به چیپست و تعداد دوربین‌های عقب این دو گوشی هوشمند خلاصه می‌شود.

مشخصات نسخه جهانی آنر 9 ایکس

گوشی جدید آنر به جای کایرین 810، از تراشه Kirin 710F قدرت می‌گیرد. حداقل 4 گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد که در برخی مناطق، این ترکیب 6+128 گیگ خواهد بود. در هر دو حالت، کاربران امکان استفاده از کارت میکرو اس دی تا سقف 512 گیگابایت را نیز خواهند داشت.

آنر 9 ایکس

این نسخه از آنر 9X در پنل پشتی خود، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با سنسور 1.2 اینچی (پیکسل‌های 0.8 میکرومتری) و گشودگی دیافراگم f/1.8 دارد؛ دوربینی که می‌تواند ویدیوهای 1080p با نرخ 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. البته لرزش‌گیر ویدیویی آن، حداکثر برای فیلم‌برداری 720p قابل استفاده خواهد بود.

دوربین دوم، لنز فوق عریض (120 درجه) و سنسور 8 مگاپیکسلی دارد که نسخه‌های چینی آنر ۹ ایکس و مدل پرو، از آن بی‌بهره هستند. سومی هم یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی برای اِعمال افکت بوکه است.

راهکار آنر برای تمام صفحه شدن ال سی دی 6.59 اینچی، استفاده از یک دوربین 16 مگاپیکسلی با مکانیسم پاپ آپ بود. این صفحه نمایش، وضوح +1080p دارد و 91 درصد از سطح جلویی گوشی را پوشش می‌دهد.

طراحی پنل عقب دستگاه به گونه‌ای است که حرف X را در آن می‌توان دید. همچنین با تغییر زاویه تابش نور، طرح‌های منشوری لوزی شکل آن نیز تغییر حالت می‌دهند. حسگر اثر انگشت هم در پشت قرار دارد.

آنر 9 ایکس

با وجود درگاه USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون را نیز در نسخه جهانی آنر ۹ ایکس پیدا می‌کنید؛ این یعنی می‌توانید همزمان با شارژ شدن دستگاه، به موسیقی گوش دهید. البته شاید چاره دیگری هم نداشته باشید؛ زیرا باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی آن با توان 10 وات شارژ می‌شود که چندان سریع نیست.

آنر 9 ایکس به صورت پیش‌فرض با EMUI 9.1 کار می‌کند که مبتنی بر اندروید 9 پای است. همچنین به طور کامل از سرویس‌های گوگل پلی پشتیبانی می‌کند و از GPU Turbo 3.0 هم بهره می‌برد. این قابلیت، باید اجرای روان بازی‌هایی مانند Vainglory، پابجی، Arena of Valor و NBA 2K18 را به ارمغان بیاورد.

رنگ‌بندی نسخه جهانی آنر 9 ایکس شامل مشکی و آبی می‌شود؛ اما هنوز قیمت فروش آن در بازارهای مختلف مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*