گوشی 5G هواوی نوا 6 و آنر وی 30

دو گوشی 5G هواوی نوا 6 و آنر وی 30 در سایت تنا رویت شدند

دو گوشی 5G هواوی نوا 6 (Huawei Nova 6) و آنر وی 30 (Honor V30) در سایت تنا رویت شدند. این می‌تواند به معنای نزدیک شدن به زمان معرفی دو گوشی جدید غول چینی باشد.

به طور کلی 3 گوشی برند هواوی موفق به کسب تاییدیه از رگولاتوری چینی تنا شده‌اند. و با توجه به صفحه‌ی اطلاعات منتشر شده٬ دو مدل از آن‌ها از فناوری ارتباطی نسل جدید 5G بهره‌مند خواهند بود. این دو دیوایس دارای شماره مدل‌های WLZ-AN00 و OXF-AN00 هستند و گفته می‌شود با نام نهایی هواوی نوا 6 و آنر وی 30 روانه‌ی بازار خواهند شد.  پیشتر گوشی نوا 6 5G تاییدیه CMIIT را دریافت کرده بود و حالا نیز موفق به کسب تاییدیه معتبر تنا شده است. همچنین٬ در حالی که هیچ رندر یا مشخصات فنی مربوط به این دو گوشی در سایت تنا منتشر نشده٬ این سایت می‌گوید که به صورت مستقل و غیرمستقل از 5G پشتیبانی خواهند کرد.

سومین گوشی جدید هواوی WLZ-AL10 فاقد پشتیبانی از فناوری 5G است و به نظر می‌رسد که نسخه‌ی 4G نوا ۶ خواهد بود. اطلاعات مربوط به این سه محصول همچنان نامشخص است. با این حال مینگ ژائو٬ مدیرعامل برند آنر چندی پیش تایید کرده بود که گوشی V30 این برند با بهره‌گیری از اتصال 5G به زودی عرضه خواهد شد. ضمنا یک نسخه‌ی پرو را نیز باید برای گوشی آنر وی 30 در نظر داشته باشیم.

زمان معرفی هواوی نوا 5 و آنر وی 30

گوشی‌های خانواده آنر وی 30 قرار است 26 نوامبر (5 آذر 98) در چین معرفی شوند٬ در حالی که احتمالا معرفی گوشی 5G نوا 6 بعد از این تاریخ اعلام شده رونمایی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*