پرچمداران 2020 سونی

احتمالا تمام پرچمداران 2020 سونی از شبکه 5G برخوردارند

انتظار می‌رود سال آینده، دوران حکمرانی گوشی‌های 5G آغاز شود. احتمالا تمام پرچمداران 2020 سونی (Sony) هم از نسل پنجم شبکه موبایل پشتیبانی خواهند کرد.

هنوز شبکه 5G فراگیر نشده؛ اما در حال گسترش است. حتی برخی تولیدکنندگان، گوشی‌های 5G گران قیمتی را نیز ارائه داده‌اند که برای عموم قابل دسترس نیستند. بنابر گزارش‌ها، سونی هم چند موبایل 5G را در سال آینده عرضه خواهد کرد. البته محصولات رده ابتدایی و میان رده کمپانی، همچنان 4G باقی می‌مانند و پشتیبانی از شبکه 5G منحصر به پرچمداران 2020 سونی خواهد بود.

گوشی 5g

شاید انتظار برای خرید یک گوشی 5G برای کاربران نیز به‌صرفه‌تر باشد؛ زیرا چنین دستگاهی خیلی زود با مدل‌های جدیدتر جایگزین نخواهد شد. اما سونی تنها تولیدکننده‌ای نیست که نقشه‌هایی برای آینده در سر دارد؛ اخیرا شیائومی هم از عرضه‌ی 10 گوشی هوشمند 5G در سال 2020 خبر داد. برند زیرمجموعه کمپانی نیز گوشی 5G ردمی کی 30 را در دست ساخت دارد.

در سال آینده، قطعا گوشی‌های میان رده 5G را هم ملاقات خواهیم کرد که باید قیمتی در حدود 400 دلار داشته باشند. حتی شاید برخی کمپانی‌ها، چند مدل رده ابتدایی را با اتصال 5G روانه بازار کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من خودم از بچگی طرفدار سونی بودم.هر گجتیشم بگین گرفتمو و عاشقش بودم.همین الانشم با پریمیوم مینویسم
    ولی متاسفانه سونی تو صنعت موبایل داره راه نوکیا رو پیش میگیره.رو دنده لج افتاده.عاقبتشم جز تخته شدن قسمت موبایش نیست.
    به نظر من بازار مال شیاومی هست.الحق که گوشی های عالی هم میزنه با بهترین قیمت.سامسونگم که الکی گرونه(پول برند)هواوی هم رو بورسه.بقیه هم ول معطل..خخ

  2. ایول عالیه،خبر خوبی بود انشا…شاهد بیش از پیش برند با اصالت سونی باشیم
    و به امید خدا شاهد پاکسازی بازار جهانی از گوشی های جامسونگ بنجل باشیم

    • سونی مرد و تو هنوز تو خوابی
      البته از تو بیشتر از این هم انتظاری نیست…پرچمدار سونی که از نظر ما میان رده سامسونگ و هواوی هم نیست،به 3 میلیون میخری اما اگه بخوای پرچمدار سامسونگ بخری باید 11 میلیون تا 58 میلیون تومن پول بدی….الان نگی کدوم گوشی سامسونگ 58 میلیون تومنه،گلکسی فولد 58 میلیون تومنه که میشه برابر با خریید 11116235522 تا گوشی پرچمدار سونی بنجل

  3. دمش گرم که هنوز امیدواره
    تو 9G هم بزنی فروش کل یک سالت به 10 میلیون دستگاه نمیرسه…خخخ