سایت دانلود فیلم

4 سایت دانلود فیلم موفق به دریافت مجوز شدند

سازمان تنظیم مقررات صدا و تصویر فراگیر طی مراسمی به 4 سایت دانلود فیلم آپ تی‌وی، موبو مووی، هکس دانلود و فیلم تو مووی مجوز فعالیت اعطا کرد.

اخیرا آیین اعطای مجوز به فعالان رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر با حضور سیدصادق امامیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات صدا و تصویر فراگیر و نمایندگان رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر برگزار شد که سیدصادق امامیان در این مراسم اعلام کرد پیرو مشکلاتی که برای رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در پی ارائه لینک دانلود فیلم به وجود آمد، تلاش کردیم تا چنین مشکلاتی را برطرف سازیم که البته فرایند ساماندهی این حوزه نیز حدودا به سرانجام رسیده است. وی افزود قوانین حاکم بر محتوای رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر به نسبت قوانینی که در سازمان صداوسیما وجود دارد، بسیار متفاوت است.

اعطای مجوز به 4 سایت دانلود فیلم

رئیس سازمان تنظیم مقررات صدا و تصویر فراگیر عنوان کرد این سازمان با رسانه‌های فعال در این حوزه در تعامل کامل است و تا به امروز به این رسانه‌ها حدود 73 مجوز اعطا شده و درخواست مجوز 150 رسانه نیز در حال بررسی است. در این مراسم 4 سایت دانلود فیلم نظیر آپ تی‌وی، موبو مووی، هکس دانلود و فیلم تو مووی موفق به دریافت مجوز شدند. سیدصادق امامیان با توجه به حضور مدیران سایت‌های دانلودی در این مرسام به ساماندهی این سایت‌ها تاکید کرد و گفت با توجه به استفاده زیاد مردم از این سایت‌ها و اینکه اصل دانلودی بودن غیرقانونی است، می‌بایست چنین سایت‌هایی با سازوکار مناسبی فعالیت کرده و به کاربران خدمات ارائه دهند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات صدا و تصویر فراگیر در پایان در خصوص کپی رایت و صیانت از مساله محتوا خاطرنشان کرد:

ارائه مجوز به رسانه‌ها به معنای شروع همکاری ما با دوستان است و ما رسانه‌ها را مسئول نظارت بر محتوا می‌دانیم. هر موضوعی که در خصوص محتوا به وجود آید، مسئول رسانه‌ها خواهند بود. از این رو می‌بایست مکانیزمی وجود داشته باشد و محتوای منتشر شده را این سایت‌ها نظارت کنند. سازمان تنظیم مقررات و صوت و تصویر فراگیر تلاش می‌کند تا به پیشرفت این صنعت کمک کرده و رسانه‌های از حوزه را قلمروی رسانه‌ای در مقابل ابر رسانه‌ها محسوب می‌کند؛ ما در تلاشیم تا صنعت رسانه‌ای کشور را به رونق برسانیم.