دوربین سرفیس دو مایکروسافت

دوربین سرفیس دو مایکروسافت یکی از بهترین‌های بازار است

برای بسیاری این سوال است که با وجود ضخامت کم دیوایس، دوربین سرفیس دو مایکروسافت (Microsoft Surface Duo) آیا در کلاس جهانی است و می‌تواند با دوربین آیفون‌ها یا دیگر گوشی‌های اندرویدی رقابت کند؟

معرفی سرفیس دو از سوی مایکروسافت، سوالات زیادی را به وجود آورد. مثلا چرا اندروید را انتخاب کرده است؟ چرا دو نمایشگر و نه یک نمایشگر تاشو برای آن در نظر گرفته شده است و آیا اینکه از دوربینی با کلاس جهانی برخوردار است؟

در طرح اولیه‌ای که اوایل اکتبر توسط مایکروسافت به نمایش درآمد، فقط یک دوربین سلفی دیده می‌شد که آن در بالای نمایشگرها جای گرفته بود. یک تصور این است که این دوربین می‌تواند به لطف لولاها به یک دوربین پشتی تبدیل شود. در حال حاضر گوشی‌سازها محصولاتی با دو یا حتی چهار دوربین را روانه‌ی بازار می‌کنند و در نظر گرفتن ضخامت دیوایس، تصور اینکه مایکروسافت برای ماژول دوربین سرفیس دو یک ماژول هم رده با رقبا را انتخاب کرده باشد سخت است. اما به نظر می‌رسد مایکروسافت نمی‌خواهد از رقبا عقب بماند.

دوربین سرفیس دو یک ماژول در کلاس جهانی است

پانوس پانای که روی تمام محصولات کمپانی مایکروسافت نظارت می‌کند، در پاسخی به یکی از خبرنگاران در مورد دوربین سرفیس دو اینچنین گفته است که مایکروسافت می‌داند چقدر این موضوع برای مشتریان مهم است. این درست است که امروزه کیفیت دوربین، به یکی از معیارهای مهم برای تمایز یک تلفن هوشمند خوب از بد تبدیل شده است.

ولی متاسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی از دوربین این دیوایس در دست نیست. این مدیر می‌گوید که «مطمئنا ما روی یک دوربین کلاس جهانی کار کرده‌ایم». دشوار است بفهمیم مایکروسافت چگونه باید طراحی خود را تغییر می‌داد تا دوربینی در سطح پیشنهادات اپل، گوگل، هواوی یا سامسونگ را ارائه کند.

همانطور که گفته شد، پانوس پانای اطلاعات بیشتری از دوربین این گوشی منعطف را ارائه نکرده است. ما فقط می‌دانیم که مایکروسافت این گوشی سرفیس را در اواخر سال 2020 میلادی روانه‌ی بازار خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*