گوشی مفهومی TCL

گوشی مفهومی TCL با یک نمایشگر منعطف آکاردئونی معرفی شد

گوشی مفهومی TCL با نمایشگری متفاوت از دیگر گوشی‌های منعطف معرفی شد. این دیوایس از یک نمایشگر آکاردئونی بهره می‌برد که در حالت باز، دارای اندازه‌ی بزرگ 10 اینچی است.

حالا که دیگر شنیدن اخبار گوشی‌هایی با قابلیت تا شدن تعجب‌برانگیز نیست، باید به خبری توجه کنیم که به یک گوشی با قابلیت سه بار تا شدن اشاره دارد. شیائومی در ماه ژانویه از یک گوشی مفهومی پرده برداری کرد که از دو طرف تا می‌شود. این هفته نیز شاهد رونمایی از گوشی مفهومی TCL با رویکردی متفاوت و منحصر به فرد بودیم. این دیوایس، در اصل یک تبلت 10 اینچی با دو لولا است که می‌تواند همانند آکاردئون تا شده و یا باز شود.

گوشی مفهومی TCL

همانطور که در تصاویر مشخص است، این دیوایس مفهومی مانند حرف انگلیسی “Z” یا نگهدارنده‌ی تاکو (یک نوع غذا) است. شما می‌توانید هر سه پنل را روی یکدیگر تا کنید تا این دیوایس از حالت تبلت خودش خارج شده و به یک گوشی هوشمند کوچک‌تر تبدیل شود. هرچند این کار باعث افزایش ضخامت دیوایس می‌شود، اما در عوض شما می‌توانید دیوایسی بزرگ‌تر از گلکسی فولد یا میت ایکس را در اختیار داشته باشید.

اطلاعات زیادی از گوشی مفهومی TCL در دست نیست

هرچند جای تقدیر دارد که می‌بینیم سازندگان دیوایس‌های موبایلی در حال کار روی تجربیات مختلف هستند، اما بعید به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک بتوان چنین محصولاتی را در بازار ملاقات کرد. این دیوایس مفهومی هنوز هیچ نامی ندارد، مشخص نیست چه زمانی به مرحله تولید می‌رسد و یا آیا نمایشگر تکی آن نیز قابل استفاده است یا خیر. امیدواریم به زودی اطلاعات بیشتری از این دیوایس را به دست آوریم.

ویدیویی از گوشی مفهومی TCL