طراحی هدست واقعیت افزوده سامسونگ

طراحی هدست واقعیت افزوده سامسونگ را در این تصاویر ببینید

پتنت‌هایی از هدست واقعیت افزوده سامسونگ منتشر شده که می‌تواند طراحی کامل آن را به نمایش بگذارد. این هدست، می‌خواهد با عینک هوشمند اپل که آن هم هنوز عرضه نشده، رقابت کند.

پتنت جدیدی به نام سامسونگ منتشر شده که می‌تواند طراحی هدست واقعیت افزوده سامسونگ را به رخ بکشد. اینگونه به نظر می‌رسد که غول کره‌ای قصد دارد برای رقابت با دیگر شرکت‌ها، وارد حوزه‌ی واقعیت افزوده شود. این درحالیست که شنیده می‌شود، اپل نیز مشغول توسعه عینک هوشمند خودش با بهره‌گیری از همین فناوری است.

شایعات مربوط به توسعه‌ی یک هدست واقعیت افزوده توسط سامسونگ، به چند سال اخیر باز می‌گردد. این شایعات با عرضه‌ی گلکسی نوت 10 از سوی این شرکت و فقدان پشتیبانی از واقعیت مجازی (و به طبع، هدست‌های واقعیت مجازی سامسونگ) در آن بار دیگر پررنگ‌تر شد. این‌ها همگی نشانه‌های خوبیست که می‌تواند نشان دهد سامسونگ قصد دارد در بازاری که اپل نیز به زودی در آن حضور پیدا می‌کند، رقیب دیرینه‌ی خودش را تنها نگذارد. این پتنت جدید نیز می‌تواند نشان دهد سامسونگ تا به امروز برای این حضور مهم خود، چه فعالیت‌هایی کرده است.

این پتنت با عنوان Head Mounted Display منتشر شده است. البته پتنت مذکور مربوط به فوریه‌ی گذشته است و احتمال دارد سامسونگ تا به امروز طراحی آن را دستخوش تغییرات مختلفی کرده باشد. در هر صورت، این تنها تصاویری است که می‌توانیم به آن‌ها اعتماد کنیم.

به جز طراحی، این تصاویر چیزی در مورد مشخصات فنی هدست واقعیت افزوده جدید سامسونگ نمی‌گویند. به نظر می‌رسد دو نمایشگر سربالا (HUD)، دو دوربین و یک کابل اتصال به عینک‌ها، قطعات تشکیل دهنده‌ی این دیوایس است. یک اسپیکر را نیز می‌توان در این تصاویر مشاهده کرد.

مطابق معمول، ما نمی‌توانیم به طور قطع تایید کنیم که این پتنت‌ها به یک محصول تجاری نهایی تبدیل خواهند شد. در حال حاضر سامسونگ نشان داده که به دنیای واقعیت افزوده علاقه‌مند است. اگر هم قرار باشد چنین هدستی عرضه شود، زمان عرضه‌ی آن می‌تواند سال آینده میلادی به بعد باشد.

پتنت‌های هدست واقعیت افزوده سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اگه اینطور باشه زیباترین هدست واقعیت مجازی میشه