گوشی وان پلاس 7 تی

تست مقاومت گوشی وان پلاس 7 تی در برابر خط و خش و آسیب‌های دیگر (گجت تی وی)

ویدیوی تست مقاومت گوشی وان پلاس 7 تی (OnePlus 7T) به شما نشان می‌دهد که جدیدترین پرچمدار وان پلاس چقدر در برابر خط و خش، حرارت و فشار خارجی مقاوم است.

گوشی وان پلاس 7 تی (OnePlus 7T) جدیدترین گوشی پرچمدار شرکت چینی وان پلاس است که از مشخصات خوبی مانند دوربین سه گانه، نمایشگر 90 هرتزی و تراشه قدرتمند و بالارده اسنپدراگون 855 پلاس بهره می‌برد. بدنه شیشه‌ای، صفحه نمایش 6.55 اینچی Fluid AMOLED با وضوح 2400 در 1080 پیکسل، دوربین سه گانه 48 + 12 + 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 10، تراشه اسنپدراگون 855 پلاس، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، 8 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و باتری 3800 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 30 واتی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی جدید محسوب می‌شوند.

اما اکنون می‌خواهیم گوشی وان پلاس 7 تی را جعبه‌گشایی کنیم و سپس ویدیوی تست مقاومت این گوشی را ببینیم و مقاومت آن را در برابر خط و خش، حرارت و فشار بسنجیم. همانطور که در این ویدیو مشاهده می‌کنید، شیشه نمایشگر در سطح 6 خط خورد و در سطح 7 خطوط عمیق‌تری دیده شد و این یعنی سکه و کلید به نمایشگر و پنل پشتی آسیب نمی‌رساند. گوشی در برابر فشار از پشت نیز خیلی دوام نیاورد و پنل پشتی ترک خورد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی تست مقاومت وان پلاس 7 تی را در گجت تی وی مشاهده کنید:

ویدیوی تست مقاومت گوشی وان پلاس 7 تی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*