انویدیا شیلد تی وی 2019

پخش کننده چندرسانه‌ای انویدیا شیلد تی وی 2019 معرفی شد

کمپانی انویدیا از دو پخش کننده چندرسانه‌ای جدید انویدیا شیلد تی وی 2019 (Nvidia Shield TV 2019) و مدل پرو آن پرده برداری کرد. شاید مهم‌ترین مشخصه‌ی آ‌ن‌ها، پشتیبانی از فناوری دالبی ویژن HDR و پخش محتوای 4K‌ باشد.

پس از ماه‌ها شایعه پراکنی، کمپانی انویدیا از جدیدترین پخش کننده‌ی چندرسانه‌ای خود پرده برداری کرد. این مرتبه، انویدیا شیلد در دو نسخه معمولی و پرو معرفی شده است. هر دو مدل انویدیا شیلد تی وی 2019 ارائه کننده‌ی استاندارد اندروید تی وی با پشتیبانی از فناوری دالبی ویژن HDR و بزرگ‌نمایی محتوا همراه با فناوری GeForce NOW برای بازی‌های ابری است. مدل پرو حتی مشخصات فنی بهتری را ارائه می‌کند و درگاه‌های بیشتری را همراه با مدیا سرور PLEX در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انویدیا شیلد تی وی 2019

انویدیا شیلد تی وی 2019

شیلد تی وی معمولی، نسخه‌ی به‌روز شده‌ی سال 2017 این پلیر است و از طراحی مکعبی کوچک‌تری بهره می‌برد. این دیوایس از تراشه +Tegra X1 قدرت می‌گیرد که می‌تواند 25 درصد عملکرد بهتر را نسبت به نسل پیشین خود ارائه کند. در اینجا 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز وجود دارد و درگاه‌های ارتباطی آن به یک درگاه اترنت، درگاه HDMI و یک اسلات کارت حافظه میکرو اس دی محدود می‌شود.

از نظر ارتباطی، شما وای فای 802.11ac دوال بند و بلوتوث 5 را در اختیار خواهید داشت. از نظر نرم افزاری نیز، سیستم عامل اندروید تی وی او اس بر پایه‌ی اندروید 9 گوگل موجود است. یک کنترل مکعبی شکل جدید نیز همراه با این دیوایس عرضه خواهد شد که به حرکت حساس است، دارای دکمه‌هایی با نور پس زمینه و قابل برنامه‌ریزی بوده و می‌تواند با صدای کاربر کنترل شود.

انویدیا شیلد تی وی پرو 2019

انویدیا شیلد تی وی 2019

مدل بالارده‌تر این پخش کننده که پسوند “Pro” را نیز یدک می‌کشد، زبان طراحی مدل‌های قبلی شیلد تی وی را به ارث برده است و تمام ویژگی‌های مدل معمولی نظیر دالبی ویژن HDR و پخش محتوای 4K را نیز شامل می‌شود.

در حالی که شیلد تی وی پرو هم می‌تواند به عنوان یک مدیا سرور PLEX عمل کند، مشخصات فنی بهتر و درگاه‌های بیشتری را شامل می‌شود. آن از تراشه‌ی +Tegra X1 قدرت می‌گیرد و 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی نیز در دسترس کاربران قرار دارد. از نظر درگاه‌ها نیز دو درگاه USB-C به همراه یک درگاه HDMI و یک اسلات کارت حافظه میکرو اس دی ارائه می‌شود. ضمنا یک کنترل جدید نیز با آن همراه خواهد بود. اما متاسفانه یک دسته مخصوص بازی، داخل جعبه‌ی آن به چشم نمی‌خورد.

شما می‌توانید به زودی پخش کننده جدید شرکت انویدیا را با قیمت 200 دلاری از طریق سایت رسمی این شرکت خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*